A férfiak inkább a weben vásárolnak kozmetikumokat
Bár egyre több férfi vásárol és használ kozmetikumokat, nem látni őket a boltok szépségrészlegénél. A társadalmi sztereotípiák miatt cikinek érzik, ezért inkább online vásárolnak hajfestéket, szemránckrémet, hámlasztó krémet, arctisztítót, sőt, sminkcikkeket is. A Mintel piackutató szerint az online felületen a férfiak nyitottabbak az impulz vásárlásra, 37 százalékuk csábul el ilyen módon, míg a nőknél csak 26 százalék ez az arány.
A piaci rést felismerte az American Male kizárólag férfiaknak kialakított szépségszalonlánca, ahol haj-, köröm-, bőrápolás- és spa-szolgáltatást nyújtanak, miközben a lapostévéken sportközvetítést nézhetnek, és ajándék italokat kortyolhatnak a vendégek. Az itt megismert kozmetikumokat a lánc webshopjában is beszerezhetik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >