A férfiak inkább a weben vásárolnak kozmetikumokat
Bár egyre több férfi vásárol és használ kozmetikumokat, nem látni őket a boltok szépségrészlegénél. A társadalmi sztereotípiák miatt cikinek érzik, ezért inkább online vásárolnak hajfestéket, szemránckrémet, hámlasztó krémet, arctisztítót, sőt, sminkcikkeket is. A Mintel piackutató szerint az online felületen a férfiak nyitottabbak az impulz vásárlásra, 37 százalékuk csábul el ilyen módon, míg a nőknél csak 26 százalék ez az arány.
A piaci rést felismerte az American Male kizárólag férfiaknak kialakított szépségszalonlánca, ahol haj-, köröm-, bőrápolás- és spa-szolgáltatást nyújtanak, miközben a lapostévéken sportközvetítést nézhetnek, és ajándék italokat kortyolhatnak a vendégek. Az itt megismert kozmetikumokat a lánc webshopjában is beszerezhetik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
30 kategóriában ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés
Harminc kategóriában mintegy ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés…
Tovább olvasom >A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes termékek felé tolódik el
A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el…
Tovább olvasom >Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >