A férfiak inkább a weben vásárolnak kozmetikumokat
Bár egyre több férfi vásárol és használ kozmetikumokat, nem látni őket a boltok szépségrészlegénél. A társadalmi sztereotípiák miatt cikinek érzik, ezért inkább online vásárolnak hajfestéket, szemránckrémet, hámlasztó krémet, arctisztítót, sőt, sminkcikkeket is. A Mintel piackutató szerint az online felületen a férfiak nyitottabbak az impulz vásárlásra, 37 százalékuk csábul el ilyen módon, míg a nőknél csak 26 százalék ez az arány.
A piaci rést felismerte az American Male kizárólag férfiaknak kialakított szépségszalonlánca, ahol haj-, köröm-, bőrápolás- és spa-szolgáltatást nyújtanak, miközben a lapostévéken sportközvetítést nézhetnek, és ajándék italokat kortyolhatnak a vendégek. Az itt megismert kozmetikumokat a lánc webshopjában is beszerezhetik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >