A fenntarthatósági-környezeti elvárásokat értékelik legtöbbre a fiatalok
A fenntarthatóságot és a környezeti értékek védelmét várják el a fiatalok a technológiai iparág vezetőitől – derült ki a Bosch csoport és a Richter Gedeon Nyrt. közös kutatásából.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A felmérés szerint a 30 év alattiak számára a klímaválság és a természeti erőforrások végessége a legnagyobb kihívás, ezeket több mint 40%-uk nevezte meg. A megkérdezettek 53%-a vár vállalati megoldásokat ezekre a problémákra.
A kutatás szerint a fiatalok több mint kétharmada bízik abban, hogy az innovációk segítenek a környezettudatosság előmozdításában. A fenntarthatóság fogalmába sokan a szociális szempontokat is beleértik, és csaknem minden harmadik fiatal úgy véli, hogy a vállalati innovációknak közösségi és egyéni fejlődést is elő kell segíteniük.
A fiatalok saját felelősségüket is elismerik: csaknem 40%-uk vásárolna inkább olyan terméket, amely kevésbé terheli a környezetet. Ezen kívül a kibocsátásmentes közlekedési eszközök is fontosak számukra, közel 30%-uk választana ilyen megoldásokat. Hasonló arányban preferálnák azokat a munkaadókat is, akik elkötelezettek a fenntarthatóság iránt.
Az innováció szintén jelentős szerepet játszik a fiatalok karrierválasztásában: 70%-uk olyan munkahelyen dolgozna, ahol támogatják a kreatív szabadságot és a szakmai fejlődést. Ugyanakkor a személyes és emberi tényezőket fontosabbnak tartják a mesterséges intelligencia vagy robotikai megoldásoknál. //
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >EY felmérés: stabilitásra fókuszálnak a hazai vállalkozások, miközben már készülnek a növekedésre
A működési stabilitásra koncentrálnak jelenleg a hazai vállalkozások, emellett beruházásokat…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >