A fenntarthatóság nevében újulnak meg az Auchan-áruházak
Az Auchan vállalati stratégiájának központi eleme a fenntarthatóság, amely nemcsak a környezetbarát termékek és csomagolóanyagok biztosítására, valamint a vásárlók e témában történő edukálására terjed ki, hanem az áruházlánc nagy figyelmet fordít a fenntartható működésre is.

Kalmár Richárd
budapesti régióigazgató
Auchan
A karbonlábnyom-csökkentése érdekében számos lépést megtettek már, mint például rövidebb szállítási útvonallal dolgoznak; fenntartható, helyi gazdálkodásokkal működnek együtt; de idesorolhatjuk azt is, hogy ledesítették a hipermarketek parkolóit. Ezenkívül 2021-ben öt áruházban (Kecskemét, Székesfehérvár, Dunakeszi, Soroksár, Óbuda) folytatták a korábban elkezdett hűtőberendezések energiatakarékosra történő lecserélését. A modernizáció elsősorban az eladótérre koncentrált, a hűtőpultokat cserélték ki, a kornak és a vásárlói igényeknek megfelelő szezonális akciózónákat is kiépítettek.
Az átalakítás körülbelül fél évet vett igénybe, de a vásárlókat egyáltalán nem akadályozta.
– Nagyon örülünk, hogy idén is folytatni tudtuk a környezet érdekében tett korszerűsítést, és ez a jövőbeni terveink között is szerepel. Szeretnénk megvalósítani ezt a modernizációt az összes áruházunknál, illetve a raktáraknál. A karbonlábnyomunk csökkentésére a továbbiakban is nagy energiát fektetünk, hamarosan megkezdjük a napelemek telepítését is az áruházaink tetejére. Így az előállított áramnak köszönhetően éves szinten előreláthatólag körülbelül 7600 tonnával csökken a CO2-kibocsátásunk – mondta Kalmár Richárd, az Auchan budapesti régiójának igazgatója.(x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >18 éves a Magyarország Tortája verseny
Az ipartestület meghirdeti az AM Ágazati Értéktárba is nemzeti értékként…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű tejtermékek minden napra
A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval.…
Tovább olvasom >