A fenntarthatóság játszotta a főszerepet a Syoss Fashion Show-n
A Syoss márka számára kiemelten fontos a divat és a hazai divattervezők támogatása. A cég 2021-ben immár második alkalommal rendezte meg a Syoss Fashion Showt, amelyre 408 feltörekvő divattervező küldte be pályázatát.
A rekordszámú jelentkező, valamint a színvonalas pályázatok alapján megrendeztek egy középdöntőt is, amelybe a 30 legjobbnak ítélt tervező jutott tovább. Ennek során a tervezőknek a hattagú szakmai zsűrit kellett meggyőzniük arról, hogy van helyük a Syoss Fashion Show döntőjében, ahová tíz pályázónak volt lehetősége bejutni. A jelentkezőknek a pályázat során egy három öltözékből álló kapszulakollekció terveit kellett benyújtaniuk három – a Syoss márka számára is fontos – kritériumot szem előtt tartva: a fenntarthatóságot, a fekete színt, valamint a divat új szintre emelését.
Garam Judit, a magyar divatszakma egyik legismertebb tervezője, és a népszerű, a 2021-es tokiói olimpiára magyar formaruhát tervező NUBU divatmárka alapítója mentorálással és szakmai tanácsokkal segítette a döntősöket, míg a Syoss márka fejenként 150.000 Ft támogatást nyújtott a ruhák létrehozásához.
Június 24-én, a Syoss Fashion Show 2021 döntő divatbemutatóján a zsűri kiválasztotta azt a tervezőt, aki a Syoss jóvoltából hárommillió Ft-os fődíjban részesült divatkarrierje elindításához, illetve egyoldalas megjelenést is nyert a Glamour magazinban.
A zsűri választása Szemere Kamillára esett. A három általa tervezett öltözékben a fenntartható divatra való törekvés olyan jegyeit fedezhetjük fel, mint a zero-waste szabás és a hulladékbőrökkel való tervezés.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >