A fenntarthatóság játszotta a főszerepet a Syoss Fashion Show-n
A Syoss márka számára kiemelten fontos a divat és a hazai divattervezők támogatása. A cég 2021-ben immár második alkalommal rendezte meg a Syoss Fashion Showt, amelyre 408 feltörekvő divattervező küldte be pályázatát.
A rekordszámú jelentkező, valamint a színvonalas pályázatok alapján megrendeztek egy középdöntőt is, amelybe a 30 legjobbnak ítélt tervező jutott tovább. Ennek során a tervezőknek a hattagú szakmai zsűrit kellett meggyőzniük arról, hogy van helyük a Syoss Fashion Show döntőjében, ahová tíz pályázónak volt lehetősége bejutni. A jelentkezőknek a pályázat során egy három öltözékből álló kapszulakollekció terveit kellett benyújtaniuk három – a Syoss márka számára is fontos – kritériumot szem előtt tartva: a fenntarthatóságot, a fekete színt, valamint a divat új szintre emelését.
Garam Judit, a magyar divatszakma egyik legismertebb tervezője, és a népszerű, a 2021-es tokiói olimpiára magyar formaruhát tervező NUBU divatmárka alapítója mentorálással és szakmai tanácsokkal segítette a döntősöket, míg a Syoss márka fejenként 150.000 Ft támogatást nyújtott a ruhák létrehozásához.
Június 24-én, a Syoss Fashion Show 2021 döntő divatbemutatóján a zsűri kiválasztotta azt a tervezőt, aki a Syoss jóvoltából hárommillió Ft-os fődíjban részesült divatkarrierje elindításához, illetve egyoldalas megjelenést is nyert a Glamour magazinban.
A zsűri választása Szemere Kamillára esett. A három általa tervezett öltözékben a fenntartható divatra való törekvés olyan jegyeit fedezhetjük fel, mint a zero-waste szabás és a hulladékbőrökkel való tervezés.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >