A fenntarthatóság játszotta a főszerepet a Syoss Fashion Show-n
A Syoss márka számára kiemelten fontos a divat és a hazai divattervezők támogatása. A cég 2021-ben immár második alkalommal rendezte meg a Syoss Fashion Showt, amelyre 408 feltörekvő divattervező küldte be pályázatát.
A rekordszámú jelentkező, valamint a színvonalas pályázatok alapján megrendeztek egy középdöntőt is, amelybe a 30 legjobbnak ítélt tervező jutott tovább. Ennek során a tervezőknek a hattagú szakmai zsűrit kellett meggyőzniük arról, hogy van helyük a Syoss Fashion Show döntőjében, ahová tíz pályázónak volt lehetősége bejutni. A jelentkezőknek a pályázat során egy három öltözékből álló kapszulakollekció terveit kellett benyújtaniuk három – a Syoss márka számára is fontos – kritériumot szem előtt tartva: a fenntarthatóságot, a fekete színt, valamint a divat új szintre emelését.
Garam Judit, a magyar divatszakma egyik legismertebb tervezője, és a népszerű, a 2021-es tokiói olimpiára magyar formaruhát tervező NUBU divatmárka alapítója mentorálással és szakmai tanácsokkal segítette a döntősöket, míg a Syoss márka fejenként 150.000 Ft támogatást nyújtott a ruhák létrehozásához.
Június 24-én, a Syoss Fashion Show 2021 döntő divatbemutatóján a zsűri kiválasztotta azt a tervezőt, aki a Syoss jóvoltából hárommillió Ft-os fődíjban részesült divatkarrierje elindításához, illetve egyoldalas megjelenést is nyert a Glamour magazinban.
A zsűri választása Szemere Kamillára esett. A három általa tervezett öltözékben a fenntartható divatra való törekvés olyan jegyeit fedezhetjük fel, mint a zero-waste szabás és a hulladékbőrökkel való tervezés.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >