A fenntartható márkák iránti kereslet ösztönzéséről szervez ingyenes webináriumot a GfK
Hogyan használhatják ki a márkák azt a 800 milliárd eurós kiaknázatlan lehetőséget, amelyet az európai vásárlók 50%-a jelent, akik szeretnének fenntartható módon cselekedni, de nem tudják, hogyan? Ismerje meg azt az öt fogyasztói szegmenst, amelyek a fenntartható márkák iránti keresletet ösztönzik. Tudja meg, mi kell ahhoz, hogy elnyerje bizalmukat és megragadja a zöld piaci lehetőségeket a GfK ingyenes fenntarthatósági webináriumán, szeptember 27-én 11:00 órakor (MÁSZ).

Mit tehetnek tehát a vállalkozások, hogy minden szinten bevonják a zöld gondolkodású vásárlókat?
Minden negyedik európai vásárló gyakran vásárol környezetbarát termékeket, például újratöltött, mikroműanyagot nem tartalmazó termékeket és helyi friss termékeket.
Miközben a vásárlóknak van egy jelentős, növekvő csoportja, amely ilyen vásárlásokat hajt végre, akár azért, mert „zöldnek lenni és látszani” elbűvölő, akár azért, mert az éghajlatváltozás továbbra is a legfontosabb aggodalomra ad okot, a megélhetési válság más szegmensekben is nyomást gyakorol.
A megfizethetőség hiánya még mindig a zöld cselekvés legnagyobb akadályának számít, mivel sok fenntartható termék ára még mindig magas. Mivel a jelenlegi gazdasági helyzetben minden harmadik háztartás a megélhetésért küzd, vajon a vállalkozások tisztában vannak-e azzal, hogy márkáik hogyan biztosíthatják, hogy termékeik a vásárlók kosarában maradjanak?
Sok vásárló számára a fenntarthatóság háttérbe szorul, mivel az európaiak 30%-a kijelentette, hogy idén a saját gazdasági biztonságát és jólétét a környezeti problémák elé helyezi.
Mit tehetnek tehát a vállalkozások, hogy minden szinten bevonják a zöld gondolkodású vásárlókat? Hogyan lehet a marketing- és értékesítési stratégiákat az ő egyedi érzékenységükhöz igazítani?
Az eseményre való regisztrációhoz kattintson ide!
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >