A fenntartható márkák iránti kereslet ösztönzéséről szervez ingyenes webináriumot a GfK
Hogyan használhatják ki a márkák azt a 800 milliárd eurós kiaknázatlan lehetőséget, amelyet az európai vásárlók 50%-a jelent, akik szeretnének fenntartható módon cselekedni, de nem tudják, hogyan? Ismerje meg azt az öt fogyasztói szegmenst, amelyek a fenntartható márkák iránti keresletet ösztönzik. Tudja meg, mi kell ahhoz, hogy elnyerje bizalmukat és megragadja a zöld piaci lehetőségeket a GfK ingyenes fenntarthatósági webináriumán, szeptember 27-én 11:00 órakor (MÁSZ).
Minden negyedik európai vásárló gyakran vásárol környezetbarát termékeket, például újratöltött, mikroműanyagot nem tartalmazó termékeket és helyi friss termékeket.
Miközben a vásárlóknak van egy jelentős, növekvő csoportja, amely ilyen vásárlásokat hajt végre, akár azért, mert „zöldnek lenni és látszani” elbűvölő, akár azért, mert az éghajlatváltozás továbbra is a legfontosabb aggodalomra ad okot, a megélhetési válság más szegmensekben is nyomást gyakorol.
A megfizethetőség hiánya még mindig a zöld cselekvés legnagyobb akadályának számít, mivel sok fenntartható termék ára még mindig magas. Mivel a jelenlegi gazdasági helyzetben minden harmadik háztartás a megélhetésért küzd, vajon a vállalkozások tisztában vannak-e azzal, hogy márkáik hogyan biztosíthatják, hogy termékeik a vásárlók kosarában maradjanak?
Sok vásárló számára a fenntarthatóság háttérbe szorul, mivel az európaiak 30%-a kijelentette, hogy idén a saját gazdasági biztonságát és jólétét a környezeti problémák elé helyezi.
Mit tehetnek tehát a vállalkozások, hogy minden szinten bevonják a zöld gondolkodású vásárlókat? Hogyan lehet a marketing- és értékesítési stratégiákat az ő egyedi érzékenységükhöz igazítani?
Az eseményre való regisztrációhoz kattintson ide!
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >