A fenntartható márkák iránti kereslet ösztönzéséről szervez ingyenes webináriumot a GfK
Hogyan használhatják ki a márkák azt a 800 milliárd eurós kiaknázatlan lehetőséget, amelyet az európai vásárlók 50%-a jelent, akik szeretnének fenntartható módon cselekedni, de nem tudják, hogyan? Ismerje meg azt az öt fogyasztói szegmenst, amelyek a fenntartható márkák iránti keresletet ösztönzik. Tudja meg, mi kell ahhoz, hogy elnyerje bizalmukat és megragadja a zöld piaci lehetőségeket a GfK ingyenes fenntarthatósági webináriumán, szeptember 27-én 11:00 órakor (MÁSZ).
Minden negyedik európai vásárló gyakran vásárol környezetbarát termékeket, például újratöltött, mikroműanyagot nem tartalmazó termékeket és helyi friss termékeket.
Miközben a vásárlóknak van egy jelentős, növekvő csoportja, amely ilyen vásárlásokat hajt végre, akár azért, mert „zöldnek lenni és látszani” elbűvölő, akár azért, mert az éghajlatváltozás továbbra is a legfontosabb aggodalomra ad okot, a megélhetési válság más szegmensekben is nyomást gyakorol.
A megfizethetőség hiánya még mindig a zöld cselekvés legnagyobb akadályának számít, mivel sok fenntartható termék ára még mindig magas. Mivel a jelenlegi gazdasági helyzetben minden harmadik háztartás a megélhetésért küzd, vajon a vállalkozások tisztában vannak-e azzal, hogy márkáik hogyan biztosíthatják, hogy termékeik a vásárlók kosarában maradjanak?
Sok vásárló számára a fenntarthatóság háttérbe szorul, mivel az európaiak 30%-a kijelentette, hogy idén a saját gazdasági biztonságát és jólétét a környezeti problémák elé helyezi.
Mit tehetnek tehát a vállalkozások, hogy minden szinten bevonják a zöld gondolkodású vásárlókat? Hogyan lehet a marketing- és értékesítési stratégiákat az ő egyedi érzékenységükhöz igazítani?
Az eseményre való regisztrációhoz kattintson ide!
Kapcsolódó cikkeink
Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >SIAL: fókuszban a fenntartható élvezet
A globális élelmiszeripar legfontosabb eseménye minden páros évben a SIAL,…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >