A fenntartható fogyasztást reklámozza az EuroCommerce weboldala
Új weboldalt indított az EuroCommerce, hogy bemutassa a kis- és nagykereskedők által alkalmazott kezdeményezések széles körét, amelyek a fenntarthatóbb fogyasztást és az egészségesebb életmódot promotálják.

A fenntarthatóságot reklámozzák
A #SustaninableCommerce oldal célja az is, hogy a teljes élelmiszerellátási láncon át bátorítsa a fenntarthatósági törekvéseket a farm-to-fork stratégiával.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Meghökkentő párosítás: a kereskedelem és a fenntarthatóság kéz a kézben is járhat
Ha a termelők és a helyi közösségek érdekeit is figyelembe…
Tovább olvasom >Újra PET-kalózok szálltak vízre a Tisza-tó megtisztításáért
Június közepén immár hatodik alkalommal rendezték meg a Tisza-tavi PET…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >