A felhőkbe tör a Mars
A Mars az Accenture eszközeit alkalmazva építi felhőplatformját gyártási alkalmazásai, adatai és mesterséges intelligenciája számára, hulladékcsökkentési, vízkezelési és üvegházhatású-gázkibocsátási céljainak megvalósítása érdekében.
“Az elénk kerülő problémák nem újak. Ami új, az az, ahogy a fejlett technológiát alkalmazva real-time adatokat adunk a szereplők kezébe és az, hogy MI-t alkalmazva segítünk nekik döntést hozni már jóval azelőtt, hogy egy probléma felmerülne” – állítja Simon Osborne, az Accenture ügyvezető igazgatója. „Ami ezt a projektet különlegessé teszi, az a technológia gyorsasága és nagyságrendje a Mars globális operációjának minden területén” – fűzi hozzá a szakember.
Az adatokban rejlő lehetőség
Az Accenture technológiája lehetővé teszi a gépek, termékek és folyamatok virtuális megjelenítését, aminek segítségével a Mars digitális szimulációkat végezhet a termék- és gyárbeállításokról anélkül, hogy erre időt és erőforrásokat kellene áldoznia a fizikai térben.
A technológia felhasználására jó példa lehet az iparág egyik gyakori problémájának megoldása, a csomagtúltöltéses esetek számának csökkentése. „[A virtuális gép] a gyártógépek szenzoradatait egy prediktív elemzési modellbe táplálja, ami lehetővé teszi a gyártósor-kezelők számára, hogy valós időben monitorozzák az eseményeket, és beállítsák-finomhangolják a töltési folyamatot. Az új platform élenjáró újgenerációs robotizációs, MI- és automatizálási lehetőségeket kínál az édességipari óriásnak arra, hogy növelje gyártási műveleteinek hatékonyságát.”
Megjósolható a kimenet
Az év elején mutatta be a Mars a Pipa MI-élelmiszerkutató céggel több évre szóló együttműködését, amely az élelmiszerek egészségügyi szempontból történő fejlesztését és új, növényi alapú összetevők felfedezésének gyorsítását célozza. A Pipa virtuális érzékszervi paneljeinek használatával az édességgyártó vállalat időt és erőforrásokat megtakarítva alakíthat ki érzékszervi profilokat kísérletezés nélkül.
A Mars technológiai kísérleteinek célja, hogy a vállalat olyan termékeket dobjon piacra, mint például a Starbust All Pink cukorkák csomagolása, amelyet a beépített biometrikus ujjlenyomat-olvasó miatt csak egyetlen felhasználó bonthat ki.
A cég szeretné kihasználni az új technológiák nyújtotta valamennyi lehetőséget a teljes értékláncban nettó zéró kibocsátásra vonatkozó 2050-es célkitűzésének elérésére.
Kapcsolódó cikkeink
A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >48 milliárd forint vissza nem térítendő eszközbeszerzési támogatásra pályázhatnak a kkv-k
Negyvennyolcmilliárd forint vissza nem térítendő, eszközbeszerzési és technológiafejlesztési támogatásra pályázhatnak…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >