A felhasználók alakították az Auchan netes arculatát
A Neo Interactive összesen hat design tervet készített, ebből a három legjobbról szavazhattak a fogyasztók.
Megújította webes megjelenését az Auchan, melyen a Neo Interactive dolgozott. A folyamatba bevonták a felhasználókat is, akik az ügynökség által készített hat design terv közül a három legjobbra szavazhattak, ez alapján dőlt el a végleges arculat.
„Az ötezer beérkező szavazat között a nyertes verzió támogatottsága hozzávetőleg 50 százalékos volt – míg a másik kettő csak 25-25 százalékos tetszést ért el -, tehát egy eltérő vállalati döntés ekkora támogatottságot húzott volna át, miközben az alternatív grafikai tervek elkészítése a megújulási projekt teljes költségének csak kisebb részét teszik ki” – mondta el Nagy András, a neo projekt menedzsere.
A külsőn túl a funkciókat is bővítették: megújult a saját fejlesztésű lapozó alkalmazás, és ezzel integrálták a bevásárlólista funkciót is, amely mostantól regisztráció nélkül is használható.
A kereskedelmi lánc már korábban is bevonta a fogyasztókat: negyedévente online kérdőívvel kutatják, mit lehetne a netes megjelenésen változtatni. „A felmérésben részt vevők a kérdőív kitöltésén túl megjegyzésként megírhatják véleményüket is. Több száz kisebb-nagyobb horderejű ötletet kaptunk már felhasználóinktól, ennek jó részét időközben be is építettük a weboldalba” – tette hozzá Pozsonyi Réka, az Auchan online marketing menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >