A felhasználók alakították az Auchan netes arculatát
A Neo Interactive összesen hat design tervet készített, ebből a három legjobbról szavazhattak a fogyasztók.
Megújította webes megjelenését az Auchan, melyen a Neo Interactive dolgozott. A folyamatba bevonták a felhasználókat is, akik az ügynökség által készített hat design terv közül a három legjobbra szavazhattak, ez alapján dőlt el a végleges arculat.
„Az ötezer beérkező szavazat között a nyertes verzió támogatottsága hozzávetőleg 50 százalékos volt – míg a másik kettő csak 25-25 százalékos tetszést ért el -, tehát egy eltérő vállalati döntés ekkora támogatottságot húzott volna át, miközben az alternatív grafikai tervek elkészítése a megújulási projekt teljes költségének csak kisebb részét teszik ki” – mondta el Nagy András, a neo projekt menedzsere.
A külsőn túl a funkciókat is bővítették: megújult a saját fejlesztésű lapozó alkalmazás, és ezzel integrálták a bevásárlólista funkciót is, amely mostantól regisztráció nélkül is használható.
A kereskedelmi lánc már korábban is bevonta a fogyasztókat: negyedévente online kérdőívvel kutatják, mit lehetne a netes megjelenésen változtatni. „A felmérésben részt vevők a kérdőív kitöltésén túl megjegyzésként megírhatják véleményüket is. Több száz kisebb-nagyobb horderejű ötletet kaptunk már felhasználóinktól, ennek jó részét időközben be is építettük a weboldalba” – tette hozzá Pozsonyi Réka, az Auchan online marketing menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >