A felhasználók alakították az Auchan netes arculatát
A Neo Interactive összesen hat design tervet készített, ebből a három legjobbról szavazhattak a fogyasztók.
Megújította webes megjelenését az Auchan, melyen a Neo Interactive dolgozott. A folyamatba bevonták a felhasználókat is, akik az ügynökség által készített hat design terv közül a három legjobbra szavazhattak, ez alapján dőlt el a végleges arculat.
„Az ötezer beérkező szavazat között a nyertes verzió támogatottsága hozzávetőleg 50 százalékos volt – míg a másik kettő csak 25-25 százalékos tetszést ért el -, tehát egy eltérő vállalati döntés ekkora támogatottságot húzott volna át, miközben az alternatív grafikai tervek elkészítése a megújulási projekt teljes költségének csak kisebb részét teszik ki” – mondta el Nagy András, a neo projekt menedzsere.
A külsőn túl a funkciókat is bővítették: megújult a saját fejlesztésű lapozó alkalmazás, és ezzel integrálták a bevásárlólista funkciót is, amely mostantól regisztráció nélkül is használható.
A kereskedelmi lánc már korábban is bevonta a fogyasztókat: negyedévente online kérdőívvel kutatják, mit lehetne a netes megjelenésen változtatni. „A felmérésben részt vevők a kérdőív kitöltésén túl megjegyzésként megírhatják véleményüket is. Több száz kisebb-nagyobb horderejű ötletet kaptunk már felhasználóinktól, ennek jó részét időközben be is építettük a weboldalba” – tette hozzá Pozsonyi Réka, az Auchan online marketing menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >