A Fanta narancs a nº1 narancs ízesítésű szénsavas üdítőital

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 08. 08. 11:20

A Nielsen Kiskereskedelmi Index megállapítása szerint a 2012-es teljes magyarországi (kiskereskedelem, benzinkutak és vendéglátó-ipari egységek együttesen) eladások alapján a Fanta narancs vezető a narancs ízesítésű szénsavas üdítőitalok kategóriájában 1.

A Coca-Cola sikere után a Fanta lett a második üdítőital, amelyet a The Coca-Cola Company világszerte forgalmazni kezdett. A Fanta ma 190 országban kapható, több mint 80 különböző, frissítő gyümölcsös ízben, de az első, a narancs maradt mind máig a klasszikus íz.

Így van ez hazánkban is, ugyanakkor az állandó ízek (narancs, citrom, vadmálna) mellett időről időre limitált kiadásokkal is jelentkezik a márka. A narancs ízű Fanta vezető szerepét a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe is megerősítette, a tavalyi, teljes hazai eladások alapján ugyanis a Fanta narancs rendelkezik a legnagyobb eladott mennyiséggel a narancs ízesítésű szénsavas üdítőitalok között 1.

A Fanta Narancs a hazai fogyasztásban elért első helyét ezentúl büszkén hirdeti a palackok címkéjén is. A „nº1 narancs Magyarországon” feliratú Fanta augusztustól kerül a boltokba.

A Fanta – melyet a The Coca-Cola Company forgalmaz – 1940-ben indult hódító útjára, ezzel a Coca-Cola után a legrégebbi márka lett. Az Egyesült Államokon kívül a Fanta világcég második legnagyobb termékcsaládja. A Fanta Narancs az igazi klasszikus íz, de szinte valamennyi gyümölcsből készültek már ízkombinációk szerte a világban. Naponta 130 millió palack fogy belőle, a fogyasztók különösen nagyszerű gyümölcsös ízéért kedvelik.

Kapcsolódó cikkeink