A Dreher Sörgyárak vezető piaci pozíciójának erősödését prognosztizálja az év végére
A Magyarországon piacvezető Dreher Sörgyárak előrejelzése alapján a vállalat piaci helyzete várhatóan erősödik az év végére a teljes sörpiac csekély csökkenése ellenére. A szezonhoz képest hűvös, esős nyári időszakot a jól teljesítő gyümölcsös alkoholmentes sörök és a vendéglátásban elsőként bevezetett Tanksör ellensúlyozza: ezek eredményeképpen várhatóan a tavalyi 2,15 millió hektoliteres belföldi forgalom felett zárja az évet a sörgyár.
A népszerű radlerek és alkoholmentes sörök mellett a sikeres márkaépítésnek köszönhetően a prémium és szuperprémium szegmensben a Dreher, a Pilsner Urquell és a Miller márkák révén közel 15%-os forgalomnövekedésre számít a Dreher Sörgyárak 2014 év végéig. Az egy hónapja bevezetett, a sörkultúra építését célzó Tanksör, mely már Csehországban és Szlovákiában is átlagosan 20 százalékos forgalomnövekedést eredményezett, itthon is nagy népszerűségnek örvend. A József körúti Stexben és az Akácfa sörözőben, ahol jelenleg exkluzív érhető el a magasabb fogyasztói élményt nyújtó, pasztörizálatlan sörkülönlegesség, a Tanksör sikeréről számolnak be a tulajdonosok: „A vendégek nagyon szeretik az új sört, ebben a hónapban körülbelül egyötödével növekedett a forgalom tavaly októberhez képest. A kihelyezett rézüstök gyönyörű díszítő elemei lettek az étteremnek és a kollégák is kedvelik, hiszen a magasabb minőség mellett, a tank méretéből adódóan kevesebb alkalommal kell bíbelődni a nehéz 50 literes hordók cseréjével” – mondta Kiss Molnár Géza, a Stex üzletvezetője.
Dalibor Vainer, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatója szerint „Itthon is egyre növekszik az igény az olyan egyelőre még különlegességnek számító sörök iránt, amelyek biztosítják a konzisztens magas minőséget, a frissességet és a megnövekedett fogyasztói élményt, a sörkultúra építését célzó Tanksör gazdagabb, természetesebb ízvilága révén pedig új fogyasztókat nyer meg a sörkategória számára. A vendéglátóhelyek kiválasztása során fontos szerepet játszott a hely népszerűsége, a kiváló együttműködés és a hosszútávú partneri kapcsolat.”
A prémium termékek mellett a Kőbányai sör 7 százalékos volumen növekedésével az egyértelmű nyertese ennek az évnek, és az Arany Ászok idei éves forgalma is meghaladja a tavalyi évét. Így a sörgyártó éves forgalma várhatóan növekedik a tavalyi 2,15 millió hektoliter belföldi értékesítéshez képest növekszik. A 2014. április 1-től 2015. március 31-ig tartó pénzügyi évben a vállalat 1,7 milliárd Ft értékű beruházást hajt végre állóeszközök, gépek és raktárkapacitás-bővítés területeken.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >