A Dove visszatér a tisztaság színéhez

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 01. 29. 00:00

A Dove több mint 50 évvel ezelőtt a világon elsőként mutatta be a pH-semleges szappant. 2010-ben a hidratálás szimbólumaként a márka újra fehér színbe öltözik, és kampányt indít a rendszeres folyadékfogyasztás, a testi-lelki egyensúly megteremtése érdekéb

A hidratálás szakértőjeként a Dove 2010 januárjától a külső és belső hidratálás fontosságát hangsúlyozó kampányt indít annak érdekében, hogy a hölgyek figyelmét felhívja a napi rendszeres folyadék-utánpótlás szükségességére, valamint a bőr nedvességtartalmának megőrzésére.
A testünk mintegy 70 százalékát víz alkotja. Amennyiben nem fordítunk kellő figyelmet a megfelelő folyadék-bevitelre – az ajánlott napi mennyiség legalább 2-3 liter – hamarosan szembesülhetünk a kiszáradás tüneteinek valamelyikével, melyek a fáradékonyság, az émelygés és a fejfájás. A megfelelő folyadék-bevitel révén fenntartható a bőr hidratáltsága.
Bőrünk tükrözi egészségünk állapotát, mint ahogy a szemünk tükrözi lelki-szellemi harmóniánkat. A víz az életet jelenti, és ez így van a bőr esetében is: a hidratált és fiatalos bőrrel fokozzuk a vitalitás érzetét.
A Dove kampánya kiemelt hangsúlyt fektet a belső szépség, valamint a testi és lelki egyensúly fontosságára. Vallja, hogy a szépséget a boldogság táplálja, és csak egészséges szellemi egyensúllyal lehet egészséges a testünk. A márka arra igyekszik sarkallni a hölgyeket, hogy térjenek vissza az alapokhoz, azaz ismerjék fel a mentális egyensúly fontosságát, és törekedjenek ennek megvalósítására.
A bőrápolás és a hidratálás nélkülözhetetlenségét hangsúlyozandó, a Dove valamennyi tusfürdőjét újból fehér színbe öltözteti – a ProAge termékek kivételével. A váltással párhuzamosan bővíti a ’Go fresh’ termékcsaládját az új, citrom és gránátalma illatú tusfürdővel.





Kapcsolódó cikkeink