A Dove pr-feladatait a Café csoport végzi

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 02. 09. 00:00

Az Unilever versenytárgyalás nélkül döntött arról, hogy a jövőben az ügynökség felel a márka teljes körű pr-feladataiért.

A Dove februárban egy nemzetközi szépségápolási kutatást indít, az ehhez
kapcsolódó kreatívterveket és azok elkészítését várja a Cafétól, emellett pedig
médiakapcsolati munkájához kér támogatást, amelybe beletartozik a
médiakapcsolatok kiszélesítése, sajtóanyagok készítése és sajtóesemények
szervezése.

Az Unilever nem írt ki
tendert a pr-feladatokra, hanem közvetlen kérte fel a Café Csoportot az
együttműködésre. A Café nem először dolgozik együtt az FMCG-céggel, korábban
már dolgozott a Cif és a Knorr márkákon.


 

Kapcsolódó cikkeink