A Dove pr-feladatait a Café csoport végzi
Az Unilever versenytárgyalás nélkül döntött arról, hogy a jövőben az ügynökség felel a márka teljes körű pr-feladataiért.
A Dove februárban egy nemzetközi szépségápolási kutatást indít, az ehhez
kapcsolódó kreatívterveket és azok elkészítését várja a Cafétól, emellett pedig
médiakapcsolati munkájához kér támogatást, amelybe beletartozik a
médiakapcsolatok kiszélesítése, sajtóanyagok készítése és sajtóesemények
szervezése.
Az Unilever nem írt ki
tendert a pr-feladatokra, hanem közvetlen kérte fel a Café Csoportot az
együttműködésre. A Café nem először dolgozik együtt az FMCG-céggel, korábban
már dolgozott a Cif és a Knorr márkákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >