A Dove pr-feladatait a Café csoport végzi
Az Unilever versenytárgyalás nélkül döntött arról, hogy a jövőben az ügynökség felel a márka teljes körű pr-feladataiért.
A Dove februárban egy nemzetközi szépségápolási kutatást indít, az ehhez
kapcsolódó kreatívterveket és azok elkészítését várja a Cafétól, emellett pedig
médiakapcsolati munkájához kér támogatást, amelybe beletartozik a
médiakapcsolatok kiszélesítése, sajtóanyagok készítése és sajtóesemények
szervezése.
Az Unilever nem írt ki
tendert a pr-feladatokra, hanem közvetlen kérte fel a Café Csoportot az
együttműködésre. A Café nem először dolgozik együtt az FMCG-céggel, korábban
már dolgozott a Cif és a Knorr márkákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >