A Dove pr-feladatait a Café csoport végzi
Az Unilever versenytárgyalás nélkül döntött arról, hogy a jövőben az ügynökség felel a márka teljes körű pr-feladataiért.
A Dove februárban egy nemzetközi szépségápolási kutatást indít, az ehhez
kapcsolódó kreatívterveket és azok elkészítését várja a Cafétól, emellett pedig
médiakapcsolati munkájához kér támogatást, amelybe beletartozik a
médiakapcsolatok kiszélesítése, sajtóanyagok készítése és sajtóesemények
szervezése.
Az Unilever nem írt ki
tendert a pr-feladatokra, hanem közvetlen kérte fel a Café Csoportot az
együttműködésre. A Café nem először dolgozik együtt az FMCG-céggel, korábban
már dolgozott a Cif és a Knorr márkákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >