A Dove pr-feladatait a Café csoport végzi
Az Unilever versenytárgyalás nélkül döntött arról, hogy a jövőben az ügynökség felel a márka teljes körű pr-feladataiért.
A Dove februárban egy nemzetközi szépségápolási kutatást indít, az ehhez
kapcsolódó kreatívterveket és azok elkészítését várja a Cafétól, emellett pedig
médiakapcsolati munkájához kér támogatást, amelybe beletartozik a
médiakapcsolatok kiszélesítése, sajtóanyagok készítése és sajtóesemények
szervezése.
Az Unilever nem írt ki
tendert a pr-feladatokra, hanem közvetlen kérte fel a Café Csoportot az
együttműködésre. A Café nem először dolgozik együtt az FMCG-céggel, korábban
már dolgozott a Cif és a Knorr márkákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >