A Dove bókokkal halmozta el az országot
Miután hazai kutatásuk kimutatta, hogy a nők akkor érzik magukat szépnek, ha dicséretet kapnak, a Dove idén a magyar hölgyek önbizalmát szerette volna erősíteni rendezvényekkel, filmekkel és rengeteg bókkal.
Az ingyenes eseményeik ezreket mozgattak meg, hiszen egész napos tanácsadással, bőrvizsgálattal várták a hölgyeket, hogy ők is meglássák a bennük rejlő szépséget. Sőt, bárki szakértő segítséget kérhetett Dr. Pónyai Katinka bőrgyógyásztól, és Szily Nórától is. A résztvevők szívesen osztották meg bókjaikat a többi látogatóval, így a hatalmas Bókfalra alkalmanként közel ezer bátorító és önbizalom-növelő üzenet került ki. A hölgyek a Dove idei kampányának aktív részeseivé is váltak, inspirálva nőtársaikat, illetve az urakat is, hogy bókoljanak többet.
Szily Nóra a budapesti eseményt követően elmondta „Igazi pörgős szombatunk volt. Talán a fránya őszi idő is kedvezett nekünk, hisz a morcos arcok oly könnyedén és szívesen váltottak mosolyra! Kígyózó sor, sűrűn írt bókok, huncut kacajok – ez volt a leltár a bókfal előtt. És az én kanapémon sem volt üres járat. Most tárták a legtöbben elém személyes történetüket, elakadásaikat. A gesztus, amit az emberek felé ezzel az eseménnyel tettünk – megnyitotta a szívüket. Megtisztelő volt, és időnként megrendítő. Újra és újra rácsodálkozom arra – amit eddig is sejtettem: A nők szomjazzák a figyelmet.”
A nők értékelik a márka pozitív kezdeményezését, és szívesen vettek részt az eseményeiken, ahol mind lelki, mind testi kényeztetésben részesültek. Habár az idei országjáró rendezvénysorozatnak most vége, a márka nem feledkezik meg a hölgyekről. A Facebookon elindított bókküldő applikációjával is arra ösztönzi az embereket, hogy kedveskedjenek egymásnak. A bókolás, szeretteink megdicsérése így mostantól az online világban folytatódik: http://www.facebook.com/DoveMagyarorszag
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >