A dm pályázattal segíti az újonnan indult hazai vállalkozásokat
A dm különleges, egyedi hazai termékekkel szeretné bővíteni kínálatát: novembertől dmStart! néven termékpályázatot írt ki. A drogéria célja, hogy felkarolja az újonnan induló magyar vállalkozásokat, és még több izgalmas, innovatív terméket kínáljon polcain a vásárlóknak. 2019. január végéig lehet jelentkezni a felhívásra.
A dm-nél a termékfejlesztés kiemelt terület, az irányt az influencerekkel történő együttműködések határozták meg az elmúlt gazdasági évben, s stratégiai fókuszt kapott a piachoz képest megkülönböztető termékkör kialakítása. Az innováció tovább folytatódik, hiszen novembertől dmStart! néven indított pályázatot a vállalat, hogy további egyedi termékek kerüljenek a szortimentbe. A felhívásra a magyarországi piacon már fellelhető vagy röviddel bevezetés előtt álló termékekkel, márkákkal jelentkezhetnek magyar tulajdonú cégek, amelyek szépségápolási, háztartási-vegyi áru, és bio élelmiszeripari területeken egyedi, innovatív termékeket gyártanak. Egy pályázó egyszerre akár több kategóriában és több termékkel is indulhat.
„Célunk, hogy megadjuk a lehetőséget olyan kis cégeknek, amelyek innovatív termékeket fejlesztenek, de valamiért eddig nem sikerült áttörést elérniük. Szeretnénk egy-egy sikertörténet elindítói és segítői lenni, s hiszünk benne, hogy a közös együttműködésből olyan termékek születnek, amelyek vásárlóink kedvencei lehetnek” – mondta el Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Pályázni a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon található jelentkezési űrlap kitöltésével és az elektronikusan elkészített pályázat feltöltésével lehet. A pályázatban be kell mutatni a termék fontos jellemzőit, összetevőit, a felhasználási területét, és hogy miben rejlik az egyedisége.
A pályázat két fordulóból áll: a benyújtott anyagokat szakmai zsűri bírálja el, majd az általuk kiválasztott cégeknek lehetőségük lesz egy személyes találkozón is bemutatni termékeiket. Az elbírálásnál szempont a termék innovatív jellege, a dm-vásárlók igényeinek figyelembevétele, a termékek piacképessége és a fenntarthatósági szempontok.
Ez utóbbi terület a dm saját márkás szortimentjének fejlesztésekor is hangsúlyos, a cég gazdasági közösségként kiemelt területként kezeli a környezettudatosságot, döntési folyamataiban fontos szerepe van a fenntarthatóságnak. Ez a vásárlók számára leginkább a választékon keresztül érzékelhető: bio és környezetbarát termékek széles választékát kínálja a drogéria hosszú évek óta, segítve a tudatos vásárlói döntéseket.
Kapcsolódó cikkeink
Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >