A dm pályázattal segíti az újonnan indult hazai vállalkozásokat
A dm különleges, egyedi hazai termékekkel szeretné bővíteni kínálatát: novembertől dmStart! néven termékpályázatot írt ki. A drogéria célja, hogy felkarolja az újonnan induló magyar vállalkozásokat, és még több izgalmas, innovatív terméket kínáljon polcain a vásárlóknak. 2019. január végéig lehet jelentkezni a felhívásra.
A dm-nél a termékfejlesztés kiemelt terület, az irányt az influencerekkel történő együttműködések határozták meg az elmúlt gazdasági évben, s stratégiai fókuszt kapott a piachoz képest megkülönböztető termékkör kialakítása. Az innováció tovább folytatódik, hiszen novembertől dmStart! néven indított pályázatot a vállalat, hogy további egyedi termékek kerüljenek a szortimentbe. A felhívásra a magyarországi piacon már fellelhető vagy röviddel bevezetés előtt álló termékekkel, márkákkal jelentkezhetnek magyar tulajdonú cégek, amelyek szépségápolási, háztartási-vegyi áru, és bio élelmiszeripari területeken egyedi, innovatív termékeket gyártanak. Egy pályázó egyszerre akár több kategóriában és több termékkel is indulhat.
„Célunk, hogy megadjuk a lehetőséget olyan kis cégeknek, amelyek innovatív termékeket fejlesztenek, de valamiért eddig nem sikerült áttörést elérniük. Szeretnénk egy-egy sikertörténet elindítói és segítői lenni, s hiszünk benne, hogy a közös együttműködésből olyan termékek születnek, amelyek vásárlóink kedvencei lehetnek” – mondta el Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Pályázni a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon található jelentkezési űrlap kitöltésével és az elektronikusan elkészített pályázat feltöltésével lehet. A pályázatban be kell mutatni a termék fontos jellemzőit, összetevőit, a felhasználási területét, és hogy miben rejlik az egyedisége.
A pályázat két fordulóból áll: a benyújtott anyagokat szakmai zsűri bírálja el, majd az általuk kiválasztott cégeknek lehetőségük lesz egy személyes találkozón is bemutatni termékeiket. Az elbírálásnál szempont a termék innovatív jellege, a dm-vásárlók igényeinek figyelembevétele, a termékek piacképessége és a fenntarthatósági szempontok.
Ez utóbbi terület a dm saját márkás szortimentjének fejlesztésekor is hangsúlyos, a cég gazdasági közösségként kiemelt területként kezeli a környezettudatosságot, döntési folyamataiban fontos szerepe van a fenntarthatóságnak. Ez a vásárlók számára leginkább a választékon keresztül érzékelhető: bio és környezetbarát termékek széles választékát kínálja a drogéria hosszú évek óta, segítve a tudatos vásárlói döntéseket.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >