A dm Magyarország 8 százalékkal növelte forgalmát az első fél évben
A dm Magyarország a 2018. október 1. és 2019. március 31. közötti gazdasági fél évben 172,586 millió eurós forgalmat ért el, 8 százalékkal többet a bázisidőszakinál – közölte társaság az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a vállalat ausztriai cégcsoportja – amelynek tagjai Ausztria, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, Macedónia és Olaszország és Magyarország – 1370 millió eurós forgalommal zárta a gazdasági félévet, 8,34 százalékkal magasabban, mint egy évvel korábban.
A Németországot is magába foglaló, teljes dm-konszern mérlege is kedvezően alakult, az első fél évben elért 5,542 milliárd eurós forgalom 3,64 százalékos éves növekedést jelent.
A dm forgalmi növekedése Magyarországon töretlen, a bolthálózat fejlesztése folyamatos, mára 263 üzlettel rendelkeznek országszerte, az online shop vevői száma az elmúlt fél évben 20 százalékkal nőtt.
A társaság első fél évben pályázaton kiválasztotta ki azt a 14 magyar céget, amelynek termékeit 2019 májusban kiteszik a dm polcokra, illetve az online shopba – közölte a dm Magyarország. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >A dm segít, hogy minél többen hozzáférhessenek az intimhigiéniai termékekhez
A dm elköteleződött a női egészség támogatása mellett, kezdeményezéseivel továbbra…
Tovább olvasom >NKFH: dmBio Beeren Crunchy bogyós gyümölcsös 500 grammos müzlit hívtak vissza nem jelölt allergén miatt
Nem jelölt allergén (csillagfürt) miatt a Dm Drogerie Markt Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >