A dm Magyarország 8 százalékkal növelte forgalmát az első fél évben
A dm Magyarország a 2018. október 1. és 2019. március 31. közötti gazdasági fél évben 172,586 millió eurós forgalmat ért el, 8 százalékkal többet a bázisidőszakinál – közölte társaság az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a vállalat ausztriai cégcsoportja – amelynek tagjai Ausztria, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, Macedónia és Olaszország és Magyarország – 1370 millió eurós forgalommal zárta a gazdasági félévet, 8,34 százalékkal magasabban, mint egy évvel korábban.
A Németországot is magába foglaló, teljes dm-konszern mérlege is kedvezően alakult, az első fél évben elért 5,542 milliárd eurós forgalom 3,64 százalékos éves növekedést jelent.
A dm forgalmi növekedése Magyarországon töretlen, a bolthálózat fejlesztése folyamatos, mára 263 üzlettel rendelkeznek országszerte, az online shop vevői száma az elmúlt fél évben 20 százalékkal nőtt.
A társaság első fél évben pályázaton kiválasztotta ki azt a 14 magyar céget, amelynek termékeit 2019 májusban kiteszik a dm polcokra, illetve az online shopba – közölte a dm Magyarország. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >