A dm és partnerei 5 millió forinttal támogatták az Életfa Csoport Egyesületet
A dm és partnerei az érdi Életfa Csoport Egyesületet támogatták jótékonysági focitorna keretében: a szervezet 5 millió forintot kapott, melyet 60 sérült és halmozottan sérült kisgyermek egész éves vízi terápiájára fordítanak.
A hazai dm kiemelten büszke a jótékonysági focitornájára, amit immár 6. éve rendeznek meg. A kezdeményezés a munkatársaktól indult. A torna alapgondolata, hogy együttműködő partnereikkel kicsit más pályán, kötetlenebb formában is találkozzanak a drogéria munkatársai, és mindezt egy jó ügy érdekében tegyék. A tornát minden évben egy, a dm munkatársak által kiválasztott civil szervezet javára rendezik meg. A kiválasztásnál fő szempont, hogy a szervezet tevékenységi köre illeszkedjen a dm támogatási stratégiájába (egészségre nevelés és hátrányos helyzetű családok, gyermekek támogatása), illetve a dm központi irodáinak és raktárának régiójában tevékenykedjen (Érd, Törökbálint, és vonzáskörzetei). Minden évben más szervezet kapja a támogatást.
Idén a dm és együttműködő partnerei a torna nevezési díjaiból 5 millió forinttal támogatták az érdi Életfa Csoport Egyesületet. A drogéria egyik irodája és logisztikai központja is Érden található, a cég kollégái közül többen önkéntes munkával, és tárgyi adományokkal is segítették már a szervezetet.
Az egyesületet 2015-ben halmozottan sérült gyermekeket nevelő édesanyák hozták létre, azzal a céllal, hogy segítsék az Érden és környékén élő speciális nevelési igényű és tartósan beteg gyerekek családjait. Az egyesület látókörében közel 500 család van. A gyerekek különféle terápiás fejlesztése nagy anyagi terhet ró a többnyire egy keresős családokra, ami sok esetben nem is oldható meg helyben a településen. Így a gyerekek Budapestre történő utaztatása is nagy kiadás a családoknak és fizikai megterhelés a gyerekeknek. Az 5 millió forint értékű támogatást 60 sérült kisgyermek egész éves vízi terápiájára fordítja az egyesület, ami a támogatásnak köszönhetően Érden valósulhat meg.
A torna ünnepélyes megnyitóján Mészáros-Tóth Melinda az egyesület egyik alapító tagja elmondta:
„Bár még fiatal szervezet vagyunk, de büszkék vagyunk rá, hogy az elmúlt hat évben elértük, hogy a régióban már hivatalos közhasznú szervezetként elfogadnak minket, és több száz érintett család érdekeit képviselhetjük. A dm és partnereinek támogatása hatalmas segítség a családok számára, és nagy lehetőség a gyerekeknek, akik így hosszútávon helyben juthatnak hozzá a számukra létfontosságú terápiához.”
A változatos gyerek programokkal egybekötött sporteseményre 2021. szeptember 25-én került sor, aminek az előző évekhez hasonlóan a törökbálinti Arëna adott otthont. A pályákon 9 csapat mérkőzött meg egymással, a drogériát három csapat képviselte a tornán.
Az eseményt Görgey András a dm ügyvezetője és Kanyó Roland dm marketing és PR menedzsere nyitották meg, akik maguk is játszottak a focitornán dm-es színekben.
„A dm-nél mindig kiemelt figyelmet fordítunk a kisgyermekes családok támogatására, a gyermekek egészségre nevelésére. Elismeréssel adózunk azon szülők előtt, akik családjukban sérült, vagy halmozottan sérült gyermekeket nevelnek. Az ő odaadásuk példaértékű mindannyiunk számára”
– kezdte köszöntőjét Görgey András. „Örömmel tölt el bennünket, hogy együttműködő partnereinkkel közösen könnyíthetünk a családok terhein.”
Résztvevők: dm Központ, dm Raktár, dm Hobbi, Prime Rate Kft., Reckitt Benckiser Magyarország Kft., Beiersdorf Kft., törökbálinti Arëna, Johnson & Johnson Kft., Sofidel Hungary Kft
A tornát a Sofidel Hungary Kft. csapat nyerte, a döntőt a dm Raktár csapatával vívták, akik így az előkelő második helyezést érték el. A dobogó harmadik fokára a dm Központ csapata állhatott fel.
Kapcsolódó cikkeink
Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >