A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja, hogy több mint 500 alapvető cikk árát a legnagyobb versenytársak legalacsonyabb áraihoz igazítsa – adta hírül az ESM Magazine.
A kezdeményezés a globális „Carrefour 2026” terv részeként valósul meg, és az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek árának folyamatos monitorozását teszi szükségessé.
Lengyelországban továbbra is az ár a vásárlást befolyásoló egyik legfontosabb tényező, ezért döntött a vállalat az új árpolitika mellett, alternatívát kínálva ezzel a diszkontokkal szemben termékkínálatának beszűkítése nélkül.
Robert Stupak, a Carrefour Polska igazgatótanácsának tagja és marketing-, e-kereskedelmi, árképzési és IT-igazgatója kiemelte, hogy a kezdeményezés azon 2024-es erőfeszítésekre épül, amelyek keretében a kereskedő közel 3000 élelmiszer- és iparcikk árát csökkentette.
Széleskörű árfigyelés és lojalitásprogram
Az árfigyelés a márkás és saját márkás termékekre egyaránt kiterjed olyan kategóriákban, mint a kenyér, tejtermékek (vaj, tej, joghurt, tojás), rizs, tészta, tea, kávé, édességek, snackek, cukor, készételek, italok, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek.
Az árképzés az argentin Maxi modell szerint zajlik, amely a Carrefour csoport globális stratégiájának egyik alappillére.
A vállalat emellett fejleszti a „Mój Carrefour” vásárlói hűségprogramját is, amelyben törzsvásárlói Payback pontokat válthatnak be, a nyugdíjasok keddenként és csütörtökönként 10%-os kedvezményre, az alkalmazást használók pedig személyre szabott kedvezményekre jogosultak.
A Carrefour Polska több mint 900 különböző formátumú üzletet, valamint egy webshopot működtet Lengyelországban.
Kapcsolódó cikkeink
Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >