A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja, hogy több mint 500 alapvető cikk árát a legnagyobb versenytársak legalacsonyabb áraihoz igazítsa – adta hírül az ESM Magazine.
A kezdeményezés a globális „Carrefour 2026” terv részeként valósul meg, és az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek árának folyamatos monitorozását teszi szükségessé.
Lengyelországban továbbra is az ár a vásárlást befolyásoló egyik legfontosabb tényező, ezért döntött a vállalat az új árpolitika mellett, alternatívát kínálva ezzel a diszkontokkal szemben termékkínálatának beszűkítése nélkül.
Robert Stupak, a Carrefour Polska igazgatótanácsának tagja és marketing-, e-kereskedelmi, árképzési és IT-igazgatója kiemelte, hogy a kezdeményezés azon 2024-es erőfeszítésekre épül, amelyek keretében a kereskedő közel 3000 élelmiszer- és iparcikk árát csökkentette.
Széleskörű árfigyelés és lojalitásprogram
Az árfigyelés a márkás és saját márkás termékekre egyaránt kiterjed olyan kategóriákban, mint a kenyér, tejtermékek (vaj, tej, joghurt, tojás), rizs, tészta, tea, kávé, édességek, snackek, cukor, készételek, italok, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek.
Az árképzés az argentin Maxi modell szerint zajlik, amely a Carrefour csoport globális stratégiájának egyik alappillére.
A vállalat emellett fejleszti a „Mój Carrefour” vásárlói hűségprogramját is, amelyben törzsvásárlói Payback pontokat válthatnak be, a nyugdíjasok keddenként és csütörtökönként 10%-os kedvezményre, az alkalmazást használók pedig személyre szabott kedvezményekre jogosultak.
A Carrefour Polska több mint 900 különböző formátumú üzletet, valamint egy webshopot működtet Lengyelországban.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Közép- és Délkelet-Európában terjeszkedik az Action, a Woolworth és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >