A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja, hogy több mint 500 alapvető cikk árát a legnagyobb versenytársak legalacsonyabb áraihoz igazítsa – adta hírül az ESM Magazine.
A kezdeményezés a globális „Carrefour 2026” terv részeként valósul meg, és az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek árának folyamatos monitorozását teszi szükségessé.
Lengyelországban továbbra is az ár a vásárlást befolyásoló egyik legfontosabb tényező, ezért döntött a vállalat az új árpolitika mellett, alternatívát kínálva ezzel a diszkontokkal szemben termékkínálatának beszűkítése nélkül.
Robert Stupak, a Carrefour Polska igazgatótanácsának tagja és marketing-, e-kereskedelmi, árképzési és IT-igazgatója kiemelte, hogy a kezdeményezés azon 2024-es erőfeszítésekre épül, amelyek keretében a kereskedő közel 3000 élelmiszer- és iparcikk árát csökkentette.
Széleskörű árfigyelés és lojalitásprogram
Az árfigyelés a márkás és saját márkás termékekre egyaránt kiterjed olyan kategóriákban, mint a kenyér, tejtermékek (vaj, tej, joghurt, tojás), rizs, tészta, tea, kávé, édességek, snackek, cukor, készételek, italok, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek.
Az árképzés az argentin Maxi modell szerint zajlik, amely a Carrefour csoport globális stratégiájának egyik alappillére.
A vállalat emellett fejleszti a „Mój Carrefour” vásárlói hűségprogramját is, amelyben törzsvásárlói Payback pontokat válthatnak be, a nyugdíjasok keddenként és csütörtökönként 10%-os kedvezményre, az alkalmazást használók pedig személyre szabott kedvezményekre jogosultak.
A Carrefour Polska több mint 900 különböző formátumú üzletet, valamint egy webshopot működtet Lengyelországban.
Kapcsolódó cikkeink
Az új lengyel államfő nemzetközi koalíciót hozna létre a Mercosur-megállapodás ellen
Nemzetközi koalíciót hozna létre Karol Nawrocki Lengyelország frissen beiktatott elnöke…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >