A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja, hogy több mint 500 alapvető cikk árát a legnagyobb versenytársak legalacsonyabb áraihoz igazítsa – adta hírül az ESM Magazine.
A kezdeményezés a globális „Carrefour 2026” terv részeként valósul meg, és az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek árának folyamatos monitorozását teszi szükségessé.
Lengyelországban továbbra is az ár a vásárlást befolyásoló egyik legfontosabb tényező, ezért döntött a vállalat az új árpolitika mellett, alternatívát kínálva ezzel a diszkontokkal szemben termékkínálatának beszűkítése nélkül.
Robert Stupak, a Carrefour Polska igazgatótanácsának tagja és marketing-, e-kereskedelmi, árképzési és IT-igazgatója kiemelte, hogy a kezdeményezés azon 2024-es erőfeszítésekre épül, amelyek keretében a kereskedő közel 3000 élelmiszer- és iparcikk árát csökkentette.
Széleskörű árfigyelés és lojalitásprogram
Az árfigyelés a márkás és saját márkás termékekre egyaránt kiterjed olyan kategóriákban, mint a kenyér, tejtermékek (vaj, tej, joghurt, tojás), rizs, tészta, tea, kávé, édességek, snackek, cukor, készételek, italok, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek.
Az árképzés az argentin Maxi modell szerint zajlik, amely a Carrefour csoport globális stratégiájának egyik alappillére.
A vállalat emellett fejleszti a „Mój Carrefour” vásárlói hűségprogramját is, amelyben törzsvásárlói Payback pontokat válthatnak be, a nyugdíjasok keddenként és csütörtökönként 10%-os kedvezményre, az alkalmazást használók pedig személyre szabott kedvezményekre jogosultak.
A Carrefour Polska több mint 900 különböző formátumú üzletet, valamint egy webshopot működtet Lengyelországban.
Kapcsolódó cikkeink
300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes termékek felé tolódik el
A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Nem a patikákon múlik – önkéntes árkorlátot kérne a kormány a gyógyszerpiaci szereplőktől
A kormány a nem támogatott gyógyszerek árának letörését tűzte ki…
Tovább olvasom >