Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A diszkontokban vásárló lengyelekért száll harcba a Tesco
A diszkontokban vásárló lengyelekért száll harcba a Tesco
A kereskedelmi lánc 40 új márkanév alatt 700 alapvető élelmiszert kínál a Lidl és Biedronka diszkontláncokhoz hasonló áron Lengyelországban.
Ezzel egyidejűleg az áruházlánc
néhány egységben felső kategóriás
termék szortimentet is kialakítanak azon vásárlók
számára, akik többre vágynak, mint az
átlagos Tesco ajánlat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >