Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A diszkontokban vásárló lengyelekért száll harcba a Tesco
A diszkontokban vásárló lengyelekért száll harcba a Tesco
A kereskedelmi lánc 40 új márkanév alatt 700 alapvető élelmiszert kínál a Lidl és Biedronka diszkontláncokhoz hasonló áron Lengyelországban.
Ezzel egyidejűleg az áruházlánc
néhány egységben felső kategóriás
termék szortimentet is kialakítanak azon vásárlók
számára, akik többre vágynak, mint az
átlagos Tesco ajánlat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >