Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A diszkontokban vásárló lengyelekért száll harcba a Tesco
A diszkontokban vásárló lengyelekért száll harcba a Tesco
🎧 Hallgasd a cikket:
A kereskedelmi lánc 40 új márkanév alatt 700 alapvető élelmiszert kínál a Lidl és Biedronka diszkontláncokhoz hasonló áron Lengyelországban.
Ezzel egyidejűleg az áruházlánc
néhány egységben felső kategóriás
termék szortimentet is kialakítanak azon vásárlók
számára, akik többre vágynak, mint az
átlagos Tesco ajánlat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Életmódbeli tanácsokkal és jelentős kedvezménnyel hív vissza az edzőterembe a BioTechUSA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >