Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A diszkontokban vásárló lengyelekért száll harcba a Tesco
A diszkontokban vásárló lengyelekért száll harcba a Tesco
🎧 Hallgasd a cikket:
A kereskedelmi lánc 40 új márkanév alatt 700 alapvető élelmiszert kínál a Lidl és Biedronka diszkontláncokhoz hasonló áron Lengyelországban.
Ezzel egyidejűleg az áruházlánc
néhány egységben felső kategóriás
termék szortimentet is kialakítanak azon vásárlók
számára, akik többre vágynak, mint az
átlagos Tesco ajánlat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megvannak a kutatási adatok: kiderült, mik az idei karácsonyi slágertermékek és mennyit költünk rájuk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A személyes tapasztalat segíti a megváltozott munkaképességű dolgozók elfogadását – kutatás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vámkötelesek lesznek a Temu és a Shein küldeményei az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

