A diszkontok térdre kényszerítik a Carrefourt Belgiumban
A francia Carrefour úgy döntött, hogy a verseny éleződése miatt 16-ot bezár belgiumi GB áruházai közül, és megszüntet 900 munkahelyet.
A világ második legnagyobb kiskereskedelmi cégének vezetése szerint a lépésre
azért szánták rá magukat, mert Belgiumban is egyre több a diszkont áruházlánc,
s a jövedelmezőség csak kis mértékben növekszik a nagy beruházások ellenére.
Ez a tendencia már-már a márka maradandóságát veszélyezteti.
A Carrefour saját néven futó hipermarketjein kívül 78 GB szupermarketet
üzemeltet Belgiumban,és 5502 főt foglalkoztat.
A leépítést az idősebb dolgozók önkéntes távozásával, illetve több
részmunkaidővel akarja megoldania társaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >