A dinnye-csillaggyümölcsre voksoltak a Fanta-fogyasztók
Sajátos módon vezette be Fanta márkája új, nyári ízvariánsát a Coca-Cola. Influencerek előtesztelése után 25 tizenévest sorsoltak ki, akik a lehetőségek számát kettőre szűkítették. Majd pedig a végső döntést a fogyasztók hozták meg, akik a Facebookon szavazhattak. A 12 000 szavazó közel kétharmada, 7500 fő választotta a dinnye-csillaggyümölcs kombinációt.
Az új Fanta dinnye-csillaggyümölcs nem tartalmaz hozzáadott cukrot, a termék 0,5 literes és 1,75 literes kiszerelésben nemrég került a boltokba, már országszerte kapható. //
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >Összefogott a FANTA® és a WARNER BROS. PICTURES
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >Közleményt adott ki az OKSZ a Lázár János vs Fanta ügyben
Az Országos Kereskedelmi Szövetség visszautasítja a Lázár János építési és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >