A dinnye-csillaggyümölcsre voksoltak a Fanta-fogyasztók
Sajátos módon vezette be Fanta márkája új, nyári ízvariánsát a Coca-Cola. Influencerek előtesztelése után 25 tizenévest sorsoltak ki, akik a lehetőségek számát kettőre szűkítették. Majd pedig a végső döntést a fogyasztók hozták meg, akik a Facebookon szavazhattak. A 12 000 szavazó közel kétharmada, 7500 fő választotta a dinnye-csillaggyümölcs kombinációt.
Az új Fanta dinnye-csillaggyümölcs nem tartalmaz hozzáadott cukrot, a termék 0,5 literes és 1,75 literes kiszerelésben nemrég került a boltokba, már országszerte kapható. //
Kapcsolódó cikkeink
A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >Összefogott a FANTA® és a WARNER BROS. PICTURES
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >