A dinnye-csillaggyümölcsre voksoltak a Fanta-fogyasztók
Sajátos módon vezette be Fanta márkája új, nyári ízvariánsát a Coca-Cola. Influencerek előtesztelése után 25 tizenévest sorsoltak ki, akik a lehetőségek számát kettőre szűkítették. Majd pedig a végső döntést a fogyasztók hozták meg, akik a Facebookon szavazhattak. A 12 000 szavazó közel kétharmada, 7500 fő választotta a dinnye-csillaggyümölcs kombinációt.
Az új Fanta dinnye-csillaggyümölcs nem tartalmaz hozzáadott cukrot, a termék 0,5 literes és 1,75 literes kiszerelésben nemrég került a boltokba, már országszerte kapható. //
Kapcsolódó cikkeink
A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >Összefogott a FANTA® és a WARNER BROS. PICTURES
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >