A Diageo kelet-európai marketing igazgatója nyitotta meg a régió első luxus pop-up italboltját
Exkluzív megnyitóval és illusztris vendégekkel ünnepelte a Diageo Magyarország és a Zwack Unicum Nyrt. a főváros első luxus pop-up italüzletét. A felsőkategóriás showroomba betérők nem pusztán ritkaságok közül válogathatnak, de a Don Julio Reposado és a Don Julio 1942 által többek között bepillantást nyerhetnek a világelső luxus tequila, a Don Julio exkluzív termékpalettájába is. A karácsonyi ajándékok beszerzése mellett személyre szabott italkóstolást is szervezhetnek az érdeklődők.

A karácsonyi ajándékok beszerzése mellett személyre szabott italkóstolást is szervezhetnek az érdeklődők
Lenyűgöző beltér, prémium kiszolgálás és igazi italkülönlegességekből álló kivételes kínálat. A december 6-án megnyílt, az iDrinks által üzemeltetett The—Bar Giftshop Pop-Up Store most egyedülálló lehetőséget biztosít arra, hogy az érdeklődők szakértők segítségével fedezzék fel a különleges márkák és termékek világát. A mindössze két hétig elérhető csodavilágban az exkluzív kínálat terén lelhet igazi kincsekre az, aki december 6. és 20. között betér a Szent István Bazilika lábánál megnyílt pop-up boltba.
A szakértők által vezetett, online regisztrációhoz kötött kóstolók keretében felfedezhetik a Singleton Dufftown maláta whisky selymesen gazdag ízét, élvezhetik a Johnnie Walker Blue Label időtlen eleganciáját, valamint a Zacapa XO komplex, aszalt gyümölcsös-fűszeres zamatát. A kínálatban a 2023-as Scotch Whisky Special Releases kollekcióból olyan limitált számú whisky kuriózumok is helyet kapnak, mint a 14 éves Singleton of Glendullan, a 12 éves Roseisle, az 11 éves Oban, a NAD Talisker, vagy a 2022-es kollekcióból származó 26 éves Cameronbridge.
„A Diageo márka összeforrt a luxus és az érték fogalmával. Éppen ezért nem is találhattunk volna Budapestnél méltóbb helyszínt az első felsőkategóriás pop-up üzletünk megvalósítására. A magyar főváros gazdag kultúrájával, építészeti remekműveivel és folyton megújuló, de mindig ismerős arcával a karácsonyi időszakban még szebben ragyog. Külön öröm, hogy ebben a kivételes környezetben nyitott üzletünkkel nemcsak vásárlási lehetőséget, hanem különleges élményt és tudást is biztosítunk az érdeklődőknek azáltal, hogy megismerhetik az exkluzív márkák és termékek történetét, minőségét és ízét.”
— mondta Juliana Ballarin, a Diageo kelet-európai marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >Kalumba White Gin 0,7 l
A Kalumba White gin most limitált csomagolásban érhető el! A…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >