A Diageo kelet-európai marketing igazgatója nyitotta meg a régió első luxus pop-up italboltját
Exkluzív megnyitóval és illusztris vendégekkel ünnepelte a Diageo Magyarország és a Zwack Unicum Nyrt. a főváros első luxus pop-up italüzletét. A felsőkategóriás showroomba betérők nem pusztán ritkaságok közül válogathatnak, de a Don Julio Reposado és a Don Julio 1942 által többek között bepillantást nyerhetnek a világelső luxus tequila, a Don Julio exkluzív termékpalettájába is. A karácsonyi ajándékok beszerzése mellett személyre szabott italkóstolást is szervezhetnek az érdeklődők.

A karácsonyi ajándékok beszerzése mellett személyre szabott italkóstolást is szervezhetnek az érdeklődők
Lenyűgöző beltér, prémium kiszolgálás és igazi italkülönlegességekből álló kivételes kínálat. A december 6-án megnyílt, az iDrinks által üzemeltetett The—Bar Giftshop Pop-Up Store most egyedülálló lehetőséget biztosít arra, hogy az érdeklődők szakértők segítségével fedezzék fel a különleges márkák és termékek világát. A mindössze két hétig elérhető csodavilágban az exkluzív kínálat terén lelhet igazi kincsekre az, aki december 6. és 20. között betér a Szent István Bazilika lábánál megnyílt pop-up boltba.
A szakértők által vezetett, online regisztrációhoz kötött kóstolók keretében felfedezhetik a Singleton Dufftown maláta whisky selymesen gazdag ízét, élvezhetik a Johnnie Walker Blue Label időtlen eleganciáját, valamint a Zacapa XO komplex, aszalt gyümölcsös-fűszeres zamatát. A kínálatban a 2023-as Scotch Whisky Special Releases kollekcióból olyan limitált számú whisky kuriózumok is helyet kapnak, mint a 14 éves Singleton of Glendullan, a 12 éves Roseisle, az 11 éves Oban, a NAD Talisker, vagy a 2022-es kollekcióból származó 26 éves Cameronbridge.
„A Diageo márka összeforrt a luxus és az érték fogalmával. Éppen ezért nem is találhattunk volna Budapestnél méltóbb helyszínt az első felsőkategóriás pop-up üzletünk megvalósítására. A magyar főváros gazdag kultúrájával, építészeti remekműveivel és folyton megújuló, de mindig ismerős arcával a karácsonyi időszakban még szebben ragyog. Külön öröm, hogy ebben a kivételes környezetben nyitott üzletünkkel nemcsak vásárlási lehetőséget, hanem különleges élményt és tudást is biztosítunk az érdeklődőknek azáltal, hogy megismerhetik az exkluzív márkák és termékek történetét, minőségét és ízét.”
— mondta Juliana Ballarin, a Diageo kelet-európai marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Magasrangú kitüntetések élelmiszer-ipari és -kereskedelmi szakemberek számára
A Magyar Köztársaság Nemzeti Ünnepéhez kapcsolódva Szommerné Egyed Linda, a…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A Nemzeti Faültetés Napját a Zwack Unicum Nyrt. is támogatja
Az első Nemzeti Faültetés Napjával kezdődik a tavasz március elsején.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >