A Diageo kelet-európai marketing igazgatója nyitotta meg a régió első luxus pop-up italboltját
Exkluzív megnyitóval és illusztris vendégekkel ünnepelte a Diageo Magyarország és a Zwack Unicum Nyrt. a főváros első luxus pop-up italüzletét. A felsőkategóriás showroomba betérők nem pusztán ritkaságok közül válogathatnak, de a Don Julio Reposado és a Don Julio 1942 által többek között bepillantást nyerhetnek a világelső luxus tequila, a Don Julio exkluzív termékpalettájába is. A karácsonyi ajándékok beszerzése mellett személyre szabott italkóstolást is szervezhetnek az érdeklődők.
Lenyűgöző beltér, prémium kiszolgálás és igazi italkülönlegességekből álló kivételes kínálat. A december 6-án megnyílt, az iDrinks által üzemeltetett The—Bar Giftshop Pop-Up Store most egyedülálló lehetőséget biztosít arra, hogy az érdeklődők szakértők segítségével fedezzék fel a különleges márkák és termékek világát. A mindössze két hétig elérhető csodavilágban az exkluzív kínálat terén lelhet igazi kincsekre az, aki december 6. és 20. között betér a Szent István Bazilika lábánál megnyílt pop-up boltba.
A szakértők által vezetett, online regisztrációhoz kötött kóstolók keretében felfedezhetik a Singleton Dufftown maláta whisky selymesen gazdag ízét, élvezhetik a Johnnie Walker Blue Label időtlen eleganciáját, valamint a Zacapa XO komplex, aszalt gyümölcsös-fűszeres zamatát. A kínálatban a 2023-as Scotch Whisky Special Releases kollekcióból olyan limitált számú whisky kuriózumok is helyet kapnak, mint a 14 éves Singleton of Glendullan, a 12 éves Roseisle, az 11 éves Oban, a NAD Talisker, vagy a 2022-es kollekcióból származó 26 éves Cameronbridge.
„A Diageo márka összeforrt a luxus és az érték fogalmával. Éppen ezért nem is találhattunk volna Budapestnél méltóbb helyszínt az első felsőkategóriás pop-up üzletünk megvalósítására. A magyar főváros gazdag kultúrájával, építészeti remekműveivel és folyton megújuló, de mindig ismerős arcával a karácsonyi időszakban még szebben ragyog. Külön öröm, hogy ebben a kivételes környezetben nyitott üzletünkkel nemcsak vásárlási lehetőséget, hanem különleges élményt és tudást is biztosítunk az érdeklődőknek azáltal, hogy megismerhetik az exkluzív márkák és termékek történetét, minőségét és ízét.”
— mondta Juliana Ballarin, a Diageo kelet-európai marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >