A Diageo is részt vesz az ittas vezetés megelőzését célzó kampányban
A világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata, a Diageo, a Society 2030 akciótervének részeként, az UNITAR-ral együttműködve elindította a Wrong Side of the Road névre keresztelt online programját az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság, a Zwack Unicum Nyrt. és a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács támogatásával.
A kampány, melynek különlegessége, hogy a néző egy olyan valós személlyel folytathat interaktív beszélgetést, aki a múltban ittas vezetéssel okozott közúti balesetet, ősszel is folytatódik azzal a céllal, hogy az utak ne csak az autómentes napon, hanem az év összes napján biztonságosabbá váljanak mindannyiunk számára.
„Az ittas vezetés sajnos továbbra is az összes közúti baleset 8 százalékát okozta idén, ami azt jelenti, hogy az év minden napján legalább 3 szerencsétlenség történt annak következtében, hogy alkoholos befolyásoltság alatt ült valaki a volán mögé. Ezek a balesetek tudatosággal megelőzhetők lennének, a Biztonság Hetének pedig épp az a célja, hogy a rendőrség, a katasztrófavédelem, a mentőszolgálat, a vöröskereszt és számos egyéb, önzetlenül közreműködő szervezet szakdolgozói, valamint biztosítási szakemberek segítségével felhívjuk a figyelmet a lehetséges kockázatokra, és beszéljünk a balesetek megelőzésének fontosságáról és módjáról.”
– mondta Berzai Zsolt rendőr alezredes, az ORFK-OBB főtitkára, az ORFK Rendészeti Főigazgatóság Közlekedésrendészeti Főosztály Balesetmegelőzési Osztály vezetője.
„Az alkohol fogyasztása után hozott hibás döntéseinkkel, így az ittas vezetéssel nem csak magunkat, hanem a környezünkben másokat is veszélybe sodorhatjuk. Az, hogy ittasan üljünk a volán mögé egész egyszerűen nem lehet opció. Reméljük, hogy ezzel a progamunkkal sikerül elérnünk, hogy a résztvevők beleképzelve magukat ezekbe a szörnyű helyzetekbe, átérezzék mindazt amibe egyébként valószínűleg bele sem gondolnak: egy ilyen döntés milyen hatással lehet a családi, baráti, munkahelyi kapcsolataikra, a jövőjükre, és ők maguk már ne kövessék el ezeket a hibákat”
– tette hozzá Ábrahám Gergely, a Diageo kelet-európai vállalati kapcsolatok igazgatója.
A mindössze 5-10 perces odafigyelést igénylő Wrong Side of the Road program különlegessége, hogy a weboldalon elérhető videók, interaktív beszélgetésként tárják elénk valós emberek ittasan okozott baleseteinek történeteit, apránként felfedve az események minden egyes hátborzongató részletét. Visszaemlékezéseik egyaránt szembesítenek az ittas vezetés okozta balesetek érzelmi terhével, és a felelőtlenséggel járó társadalmi megbélyegzettséggel.
Kapcsolódó cikkeink
Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a…
Tovább olvasom >A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >