A Diageo és a Zwack közösen segíti az újrainduló vendéglátóhelyeket
A vendéglátó szektor újraindulását segítve, a Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata, valamint a Zwack Unicum, a Diageo termékeinek magyarországi forgalmazója közösen 508 partnerüket megajándékozzák egy-egy induló italcsomaggal. Az országos akció keretében 178 budapesti és 330 vidéki, főleg közép- és alsó kategóriás pub és bár részesül a négy prémium Diageo márkát tartalmazó termékcsomagból.
A tavaly évvégi lezárások után, két hónapja indulhattak újra a vendéglátóhelyek. A szektort drasztikusan érintették a járvány miatti korlátozások, a bizonytalan környezet az elmúlt másfél évben komoly kihívások elé állította az ágazatban dolgozó munkavállalókat és vállalkozókat. A Diageo és a Zwack Unicum közösen szeretnék támogatni partnereik újraindulását. A Zwack képviselői ezekben a hetekben juttatják el az 508 darab 1-1 üveg Gordon’s London Dry Gin, Baileys, Johnnie Walker Red Label és Captain Morgan Original Spiced Gold italt tartalmazó termékcsomagot. Emellett a vendéglátóhelyek megkapják a Diageo Bar Academy hasznos újraindulási tanácsait és koktélreceptjeit is.
A Zwack Unicum adatai alapján június közepére a vendéglátóhelyek mintegy 90%-a kinyitott, és a gyengébb május után júniusban mindenhol beindult a forgalom. Úgy látják, hogy a teraszok és a labdarúgó-Európa-bajnokságot vetítő helyszínek a legfelkapottabbak jelenleg. Ezzel szemben a jellemzően beltéri helységgel rendelkezőknek a legnehezebb, főleg vidéken. A Zwack partnerei örülnek, hogy újra vendégeket fogadhatnak és működtethetik üzletüket, ellenben nehezen találnak szakképzett személyzetet, hiszen az elmúlt időszak alatt sokan elhagyták a szakmát, más ágazatban helyezkedtek el.
„A szektorban dolgozók hihetetlen megpróbáltatásnak voltak kitéve az elmúlt időszakban. Ezzel, a Diageóval közösen megszervezett akcióval szeretnénk partnereinket a támogatásunkról biztosítani, hiszen hiszünk benne, hogy kulcsfontosságú szerepük van közösségünk életében. Szerencsések vagyunk, hogy lehetőségünk van a legnépszerűbb termékekkel megajándékozni kisebb és nagyobb helyeket az ország összes pontján” – mondta Frank Odzuck, a Zwack Unicum vezérigazgatója.
„Egy ilyen rendkívüli év után a vendéglátóhelyeknek minden segítségre szüksége van, hogy visszatérjenek a helyes pályára. A világjárvány idején, amikor a legnagyobb szükség volt rá, szerettünk volna segíteni közösségünknek. A Diageo Bar Academy programunkon keresztül bárvezetési és kiszolgálói készségeket oktattunk a vendéglátóhelyek munkatársai ezrei számára Kelet-Európában, köztük Magyarországon is, a nyitás támogatása érdekében. Örülünk, hogy összefoghatunk szeszes italaink forgalmazó partnerével, a Zwack Unicummal e közös kezdeményezés megvalósításában. Reméljük, hogy a nyár fellendülést hoz az ágazat számára, és hogy ehhez mi is hozzájárulhatunk ezzel a gesztussal” – tette hozzá Michael Holm, a Diageo kelet-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >AM: megvannak a téli szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés első eredményei
Az élelmiszerbiztonság és a fogyasztók védelme 2024 téli ünnepi időszakában…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
2024 az új rekordéve a hazai turizmusnak
A kiemelkedő 2023. évi eredményt is csaknem 11%-kal megfejelve minden…
Tovább olvasom >Újabb rekordévet zártak a magyar turisták Horvátországban
A harmadik éve tartó emelkedő ütemnek megfelelően 2024-ben újabb rekordévet…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >