A Diageo és a Sziget együtt hívja fel a figyelmet a tudatos alkoholfogyasztásra a legnagyobb nyári fesztiválokon
A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata és a Sziget idén közösen hívja fel a figyelmet a tudatos és felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára. A fesztiválozók a VOLT, a Balaton Sound és a Sziget fesztiválokon találkozhatnak a DRINKiQ kampány különböző üzeneteivel szórakozás közben repoharaikon, melyről egy QR kód segítségével a DRINKiQ.com edukációs weboldalt is elérhetik.
Sziget Fesztivál és DRINKiQ
A két év kihagyás után először megrendezett Telekom VOLT, Balaton Sound és Sziget fesztiválokon a számos program mellett a környezetvédelmi- és a társadalmi felelősségvállalás iránti elköteleződés továbbra is töretlen, melynek részeként – egyebek mellett – idén is a már megszokott repoharak megvásárlásával fogyaszthatnak italokat a fesztiválozók. A Diageo és a Sziget az idei fesztiválokon közösen hívja fel a figyelmet a tudatos, felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára.
„Fontosnak tartjuk, hogy a fesztiváljainkon mindenkihez eljusson a tudatos alkoholfogyasztás üzenete. A DRINKiQ kampány egy kiváló lehetőség arra, hogy kreatív és hatékony módon hívjuk fel a figyelmet a téma jelentőségére”
– mondják a fesztiválszervezők.
A Diageo a fesztiválokra 150 ezer darab, 6 különböző, egyedi dizájnnal ellátott repohárral készül, amelyeken a DRINKiQ.com, a vállalat alkoholedukációs weboldalának elérhetőségét, valamint felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsítő üzeneteket jelenít meg angol és magyar nyelven egyaránt. A poharakon lévő QR kód segítségével bárki könnyedén elérheti a DRINKiQ.com weboldalt, ahol nem csupán magát a DRINKiQ kvízt, de többek között egy önértékelési tesztet, valamint az alkohollal kapcsolatos edukációs cikkeket és további hasznos információkat találhatnak az érdeklődők. A DRINKiQ kvíz a Sziget applikáción keresztül is elérhető lesz, valamint hasznos tippek és tanácsok várják a fesztiválozókat a nyomtatott Sziget Útlevélben és a weboldalon is egy ún. “fesztivál túlélési kisokos” (Festival Survival Guide) formájában.
„A világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalataként számunkra nagyon fontos a társadalmi felelősségvállalás, a környezetvédelem. Éppen ezért gondoljuk azt, hogy a Sziget Fesztivállal történő együttműködésünk nem csak egy kiváló lehetőség arra, hogy még több emberhez eljuttassuk a tudatos alkoholfogyasztás üzenetét a DRINKiQ kampányunkkal, ugyanakkor a környezetet is kiméljük a repoharak révén. Bízunk benne, hogy a poharakon található üzenetek elgondolkodtatják a fesztiválozókat és akár csak két koncert közben is ellátogatnak a DRINKiQ.com-ra.”
– nyilatkozta Ábrahám Gergely, a Diageo európai partnerországok vállalati kapcsolataiért felelős vezetője.
Társadalmi felelősségvállalás, azaz a Society 2030: Spirit of Progress akcióterv
A Diageo Society 2030: Spirit of Progress tízéves akcióterve egy befogadóbb és fenntarthatóbb világ kialakítását célozza meg, hogy pozitív befolyással legyen a világra és teljesítse az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljait. A célok között szerepel többek között a pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítése is, melynek köszönhetően számos kampány indult a tudatos, felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsítése érdekében. Ilyen a DRINKiQ.com alkoholedukácós platform is, amin nem csak a DRINKiQ kvíz, de többek között egy önértékelési teszt is elérhető a honlapra látogatók számára, valamint alkohollal kapcsolatos edukációs cikkek is elérhetőek az oldalon.
Az akcióterv céljai között szerepel még a természeti erőforrások megóvása is, amelynek keretében az egyik legfontosabb célkitűzés a víztartalékok megőrzése, a széndioxid-kibocsátás csökkentése és a fenntarthatóság.
Kapcsolódó cikkeink
Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >