A Deliveroo bevételének már 11%-át adja a gyors élelmiszer-házhozszállítás
A tavalyi 9% után idén a Deliveroo bevételének már 11%-át teszik ki a gyors élelmiszer-házhozszállításra szóló megrendelések. A vállalat az Egyesült Királyságban jelenleg 8000 élelmiszerboltból és 10 nemzetközi piacon – így Európában, a Közel-Keleten és Ázsiában – több mint 10 000 helyszínről teljesít házhoz szállítást.
Az e-kereskedelmi vállalat 2022-ben az Asdával élelmiszer-kiszállítási együttműködésre lépett, a Waitrose-zal, a Sainsbury’sszel és a Cooppal pedig bővítette partnerségét. Emellett együttműködik a Boots egészségügyi és szépségipari óriáscéggel is, amelynek termékeit országszerte 125 üzletből szállítja házhoz.
Amellett, hogy a Deliveroo bővíti az élelmiszerbolt-választékát, „lépésenként változtat az élelmiszerbolt-élményen”.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Robotizált kiszállítást indít az Uber az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >20 éve nyújt érdemi segítséget az Európai Fogyasztói Központok Hálózata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: biztonságos és tudatos vásárlás a Black Friday ideje alatt, erre érdemes figyelnie a vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

