A Deliveroo bevételének már 11%-át adja a gyors élelmiszer-házhozszállítás
A tavalyi 9% után idén a Deliveroo bevételének már 11%-át teszik ki a gyors élelmiszer-házhozszállításra szóló megrendelések. A vállalat az Egyesült Királyságban jelenleg 8000 élelmiszerboltból és 10 nemzetközi piacon – így Európában, a Közel-Keleten és Ázsiában – több mint 10 000 helyszínről teljesít házhoz szállítást.
Az e-kereskedelmi vállalat 2022-ben az Asdával élelmiszer-kiszállítási együttműködésre lépett, a Waitrose-zal, a Sainsbury’sszel és a Cooppal pedig bővítette partnerségét. Emellett együttműködik a Boots egészségügyi és szépségipari óriáscéggel is, amelynek termékeit országszerte 125 üzletből szállítja házhoz.
Amellett, hogy a Deliveroo bővíti az élelmiszerbolt-választékát, „lépésenként változtat az élelmiszerbolt-élményen”.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Versenyfutás az idővel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kudarcba fulladt a JD.com brit piacra lépési kísérlete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassú weboldal, rossz dizájn, gyenge biztonság – ezeken bukik az online vásárlás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árrésstop borzolja a kedélyeket a drogériapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >