A Deliveroo bevételének már 11%-át adja a gyors élelmiszer-házhozszállítás
A tavalyi 9% után idén a Deliveroo bevételének már 11%-át teszik ki a gyors élelmiszer-házhozszállításra szóló megrendelések. A vállalat az Egyesült Királyságban jelenleg 8000 élelmiszerboltból és 10 nemzetközi piacon – így Európában, a Közel-Keleten és Ázsiában – több mint 10 000 helyszínről teljesít házhoz szállítást.
Az e-kereskedelmi vállalat 2022-ben az Asdával élelmiszer-kiszállítási együttműködésre lépett, a Waitrose-zal, a Sainsbury’sszel és a Cooppal pedig bővítette partnerségét. Emellett együttműködik a Boots egészségügyi és szépségipari óriáscéggel is, amelynek termékeit országszerte 125 üzletből szállítja házhoz.
Amellett, hogy a Deliveroo bővíti az élelmiszerbolt-választékát, „lépésenként változtat az élelmiszerbolt-élményen”.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Kivonul a Deliveroo Hongkongból
A helyi étel-házhozszállítási piac sajátos kihívásaira hivatkozva április 7-én leáll…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >