A Deliveroo bevételének már 11%-át adja a gyors élelmiszer-házhozszállítás
A tavalyi 9% után idén a Deliveroo bevételének már 11%-át teszik ki a gyors élelmiszer-házhozszállításra szóló megrendelések. A vállalat az Egyesült Királyságban jelenleg 8000 élelmiszerboltból és 10 nemzetközi piacon – így Európában, a Közel-Keleten és Ázsiában – több mint 10 000 helyszínről teljesít házhoz szállítást.
Az e-kereskedelmi vállalat 2022-ben az Asdával élelmiszer-kiszállítási együttműködésre lépett, a Waitrose-zal, a Sainsbury’sszel és a Cooppal pedig bővítette partnerségét. Emellett együttműködik a Boots egészségügyi és szépségipari óriáscéggel is, amelynek termékeit országszerte 125 üzletből szállítja házhoz.
Amellett, hogy a Deliveroo bővíti az élelmiszerbolt-választékát, „lépésenként változtat az élelmiszerbolt-élményen”.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >