A Delhaize Szerbia is törekszik a villamosenergia-megtakarításra
Az egyre növekvő energiaválságra válaszul intézkedéseket jelentett be a Delhaize Szerbia az energiatakarékosság és a felelős fogyasztás tudatosítása érdekében. A kereskedelmi lánc lekapcsolja az üzletekben található összes világító reklámot, a beltéri reklámvilágítást és az italhűtőket, valamint optimalizálja a hőmérsékletet minden üzletében. A beszállítói italhűtők szintén kikapcsolásra kerülnek éjszakára, az üzletek zárva tartási idejére. A cég emellett központi hűtésmonitorozási és -irányítási rendszer vezet be.
A vállalat közlése szerint e lépéseket már 170 üzlet megtette, és az év végéig további 80 üzlet csatlakozik ezekhez.
Azt is tervezi a Delhaize Szerbia, hogy 2024-ig teljesen átáll a LED-es világításra, amivel évente 700 MWh-val csökkenti az áramfogyasztást. Az ezt következő 8 év alatt teljesen kiiktatja a freonalapú hűtőrendszereket, és CO2-s hűtőrendszerre áll át, amivel 40%-kal csökkenti majd az energiafogyasztást.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: úttörő szerepben a kereskedelmi ingatlanszakma
Az ingatlanfinanszírozás területén a K&H egyre határozottabban érvényesíti energiahatékonysági elvárásait,…
Tovább olvasom >Az LG az IFA-n mutatja be új, fenntartható energiagazdálkodási megoldását
Az LG Electronics (LG) a 2023-as IFA kiállításon demonstrálja a…
Tovább olvasom >Valóban az egyéni cselekedeteken múlik a változás? – ezt gondolja a fenntarthatóságról 4 generáció
A megkérdezettek közel 40%-a szerint a többség azért nem hajlandó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >