A Delhaize Szerbia is törekszik a villamosenergia-megtakarításra
Az egyre növekvő energiaválságra válaszul intézkedéseket jelentett be a Delhaize Szerbia az energiatakarékosság és a felelős fogyasztás tudatosítása érdekében. A kereskedelmi lánc lekapcsolja az üzletekben található összes világító reklámot, a beltéri reklámvilágítást és az italhűtőket, valamint optimalizálja a hőmérsékletet minden üzletében. A beszállítói italhűtők szintén kikapcsolásra kerülnek éjszakára, az üzletek zárva tartási idejére. A cég emellett központi hűtésmonitorozási és -irányítási rendszer vezet be.
A vállalat közlése szerint e lépéseket már 170 üzlet megtette, és az év végéig további 80 üzlet csatlakozik ezekhez.
Azt is tervezi a Delhaize Szerbia, hogy 2024-ig teljesen átáll a LED-es világításra, amivel évente 700 MWh-val csökkenti az áramfogyasztást. Az ezt következő 8 év alatt teljesen kiiktatja a freonalapú hűtőrendszereket, és CO2-s hűtőrendszerre áll át, amivel 40%-kal csökkenti majd az energiafogyasztást.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: úttörő szerepben a kereskedelmi ingatlanszakma
Az ingatlanfinanszírozás területén a K&H egyre határozottabban érvényesíti energiahatékonysági elvárásait,…
Tovább olvasom >Az LG az IFA-n mutatja be új, fenntartható energiagazdálkodási megoldását
Az LG Electronics (LG) a 2023-as IFA kiállításon demonstrálja a…
Tovább olvasom >Valóban az egyéni cselekedeteken múlik a változás? – ezt gondolja a fenntarthatóságról 4 generáció
A megkérdezettek közel 40%-a szerint a többség azért nem hajlandó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >