A Decathlon új üzletkoncepcióval modernizálja áruházait
A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai áruházát Dunakeszin. A 4000 négyzetméteres üzlet az első az országban, amely a márka legújabb kereskedelmi irányvonalát alkalmazza. Mindez a sportszerkereskedő vállalat tavasszal bejelentett arculatváltásának a folytatása. 2024-ben Dunakeszit a soroksári üzlet követi majd az átállásban.
A Decathlon Dunakeszin található 4000 négyzetméteres üzlete teljes külső és belső átalakításon esett át, melynek célja az ügyfélélmény magasabb szintre emelése. Az új elrendezésben a látogatók egy körkörös vásárlási útvonalat követhetnek, amely könnyebb eligazodást tesz lehetővé, gyorsabb és hozzáférhetőbb módon találhatják meg a vásárlók a sporteszközöket. Az áruházban alkalmazott belső elemek (installációk, kirakatok, showroomok) inspirálóbb perspektívából mutatják be a különböző sportágakat, ezáltal teljesen új vásárlási élményt nyújtva az ügyfeleknek.
„Célunk, hogy hagyományos sport hipermarketből multisport specialistává váljunk. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink számára a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk: egy modern és letisztult környezetben emeljük ki sportjainkat és innovatív mivoltunkat, a lehető legkorszerűbb koncepción keresztül. Megkönnyítve ezzel a széles választékunkban való intuitív tájékozódást”
– mondta el Fekete Levente, a Decathlon regionális igazgatója, aki a hazai modernizációs folyamatokért felel.
A vállalat új üzletkoncepciójának másik fókuszpontja a fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatások, amelyek a megújult üzletben kiemelt helyen, nagyobb teret kapnak. A műhely és karbantartás, bérlés, második esély, valamint a nemrég bevezetett visszavásárlási szolgáltatással szeretné a márka egy tudatosabb fogyasztás irányába terelni ügyfeleit.
„A tavasszal bejelentett arculatváltás folytatásaként stratégiai szempontból is új kereteket teremtünk. A most bevezetett koncepció túlmutat a márkaarculaton. A körkörösség nem csupán a modernizált üzletek elrendezésében meghatározó, hanem a teljes működési elvünket jellemzi. Szeretnénk továbberősíteni a kisebb környezeti terheléssel járó, körforgásos üzleti modell iránti elkötelezettségünket. A fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatásaink segítségével elsősorban formálni szeretnénk a vásárlói gyakorlatokat, valódi hatással lenni ügyfeleink életére. Emellett kiemelt törekvésünk, hogy a társadalom és a helyi közösségek szintjén is hozzájáruljunk egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő építéséhez: mostantól Dunakeszin egy kifejezetten a kerekesszékes vásárlók számára kialakított kassza is várja a sportolni vágyókat”
– fogalmazott Herczeg Lilla, a Decathlon marketing és brand igazgatója.
A teljeskörű modernizációs folyamat 2024-ben két áruházban (Dunakeszi, Soroksár) történik meg.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritássá vált a Lidl számára a non-food
Non-food ellátási láncának megerősítésén dolgozik a Lidl. A diszkont Tailwind…
Tovább olvasom >Új vezető a magyarországi Decathlon élén
Sabrina Jacksteit lett a hazai Decathlon új ország-igazgatója, aki augusztus…
Tovább olvasom >A Decathlon hasít, miközben a versenytársak nehéz helyzetben vannak
A sportláncok versenyében a Decathlon Magyarországon kiemelkedő eredményeket mutat fel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kék bolygó: A talajmegújító gazdálkodással egészségesebb élelmiszerhez juthat a fogyasztó
A talajmegújító mezőgazdaság, a no-till technológia alkalmazása nem csak a…
Tovább olvasom >Indul az ünnepi szezon: 800 tonna virsli és 55 tonna hal érkezik a SPAR üzletekbe
Felkészült az idei ünnepekre a SPAR Magyarország: az üzletekbe mintegy…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >