A Decathlon új üzletkoncepcióval modernizálja áruházait
A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai áruházát Dunakeszin. A 4000 négyzetméteres üzlet az első az országban, amely a márka legújabb kereskedelmi irányvonalát alkalmazza. Mindez a sportszerkereskedő vállalat tavasszal bejelentett arculatváltásának a folytatása. 2024-ben Dunakeszit a soroksári üzlet követi majd az átállásban.

A vállalat új üzletkoncepciójának másik fókuszpontja a fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatások
A Decathlon Dunakeszin található 4000 négyzetméteres üzlete teljes külső és belső átalakításon esett át, melynek célja az ügyfélélmény magasabb szintre emelése. Az új elrendezésben a látogatók egy körkörös vásárlási útvonalat követhetnek, amely könnyebb eligazodást tesz lehetővé, gyorsabb és hozzáférhetőbb módon találhatják meg a vásárlók a sporteszközöket. Az áruházban alkalmazott belső elemek (installációk, kirakatok, showroomok) inspirálóbb perspektívából mutatják be a különböző sportágakat, ezáltal teljesen új vásárlási élményt nyújtva az ügyfeleknek.
„Célunk, hogy hagyományos sport hipermarketből multisport specialistává váljunk. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink számára a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk: egy modern és letisztult környezetben emeljük ki sportjainkat és innovatív mivoltunkat, a lehető legkorszerűbb koncepción keresztül. Megkönnyítve ezzel a széles választékunkban való intuitív tájékozódást”
– mondta el Fekete Levente, a Decathlon regionális igazgatója, aki a hazai modernizációs folyamatokért felel.
A vállalat új üzletkoncepciójának másik fókuszpontja a fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatások, amelyek a megújult üzletben kiemelt helyen, nagyobb teret kapnak. A műhely és karbantartás, bérlés, második esély, valamint a nemrég bevezetett visszavásárlási szolgáltatással szeretné a márka egy tudatosabb fogyasztás irányába terelni ügyfeleit.
„A tavasszal bejelentett arculatváltás folytatásaként stratégiai szempontból is új kereteket teremtünk. A most bevezetett koncepció túlmutat a márkaarculaton. A körkörösség nem csupán a modernizált üzletek elrendezésében meghatározó, hanem a teljes működési elvünket jellemzi. Szeretnénk továbberősíteni a kisebb környezeti terheléssel járó, körforgásos üzleti modell iránti elkötelezettségünket. A fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatásaink segítségével elsősorban formálni szeretnénk a vásárlói gyakorlatokat, valódi hatással lenni ügyfeleink életére. Emellett kiemelt törekvésünk, hogy a társadalom és a helyi közösségek szintjén is hozzájáruljunk egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő építéséhez: mostantól Dunakeszin egy kifejezetten a kerekesszékes vásárlók számára kialakított kassza is várja a sportolni vágyókat”
– fogalmazott Herczeg Lilla, a Decathlon marketing és brand igazgatója.
A teljeskörű modernizációs folyamat 2024-ben két áruházban (Dunakeszi, Soroksár) történik meg.
Kapcsolódó cikkeink
Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >Erőteljes online növekedést hozott az online piactér a Decathlonnak
A Decathlon online piactere jelentős lendületet adott a cég digitális…
Tovább olvasom >Nébih: tejsavófehérjét hívott vissza a gyártó
Idegen anyag (fém) lehetséges jelenléte miatt a Tízpróba Magyarország Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >