A Danone japán cégnek adná el palackozott ásványvíz márkáit
A párizsi székhelyű Danone eladná az Evian és a Volvic palackozott ásványvíz márkáit a japán Suntorynak.
Nem nyilvános tárgyalások keretében a Danone az év végéig eladná a két ásványvíz márkáját, az Eviant és a Volvicot a japán Suntorynak.
Az eladás egyik oka, hogy tőkét képezzenek egy Pfizernek készülő ajánlathoz, ami a gyógyszeripari cég csecsemő-táplálkozással foglalkozó szekcióját érinti. A másik ok, hogy a Danone ásványvíz részlege bár növekedett, de a cégcsoport növekedési átlaga alatt maradt.
A francia élelmiszeripari cég eladásai nem várt 11 százalékkal növekedtek – írja az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >