A Danone japán cégnek adná el palackozott ásványvíz márkáit
A párizsi székhelyű Danone eladná az Evian és a Volvic palackozott ásványvíz márkáit a japán Suntorynak.
Nem nyilvános tárgyalások keretében a Danone az év végéig eladná a két ásványvíz márkáját, az Eviant és a Volvicot a japán Suntorynak.
Az eladás egyik oka, hogy tőkét képezzenek egy Pfizernek készülő ajánlathoz, ami a gyógyszeripari cég csecsemő-táplálkozással foglalkozó szekcióját érinti. A másik ok, hogy a Danone ásványvíz részlege bár növekedett, de a cégcsoport növekedési átlaga alatt maradt.
A francia élelmiszeripari cég eladásai nem várt 11 százalékkal növekedtek – írja az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >