A Danone japán cégnek adná el palackozott ásványvíz márkáit
A párizsi székhelyű Danone eladná az Evian és a Volvic palackozott ásványvíz márkáit a japán Suntorynak.
Nem nyilvános tárgyalások keretében a Danone az év végéig eladná a két ásványvíz márkáját, az Eviant és a Volvicot a japán Suntorynak.
Az eladás egyik oka, hogy tőkét képezzenek egy Pfizernek készülő ajánlathoz, ami a gyógyszeripari cég csecsemő-táplálkozással foglalkozó szekcióját érinti. A másik ok, hogy a Danone ásványvíz részlege bár növekedett, de a cégcsoport növekedési átlaga alatt maradt.
A francia élelmiszeripari cég eladásai nem várt 11 százalékkal növekedtek – írja az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >