A Danone és a Mars 120 millió euróval támogatják a kisgazdaságokat
A Danone és a Mars, a világ két vezető élelmiszeripari cége közösen jelentette be, hogy létrehoznak egy innovatív befektetési alapot. Az alap a vállalatoknak nyújt segítséget, hogy megtanulják, miképp szerezhetik be a szükséges alapanyagokat a kisebb gazdaságoktól, figyelembe véve a fenntarthatóság szempontjait, egyúttal nagyarányú társadalmi és gazdasági fellendülést hozva a termelők és közösségeik számára.
A Livelihoods Fund Family Farming (Livelihoods 3F) alap olyan projekteket fog megvalósítani, amelyek egyidejűleg állítják helyre a környezetet és a tönkretett ökoszisztémákat, ugyanakkor javítják a termelékenységet, növelik a bevételeket, és javítják a fejlődő országokban élő gazdák életkörülményeit. Az alap célja, hogy a következő 10 évben 120 millió euró felhasználásával beruházásokat támogasson Afrikában, Ázsiában és Latin Amerikában.
A Livelihoods 3F kölcsönös befektetési alapként fog működni, megosztott kockázatokkal és eredmény alapú bevételekkel. A pénzügyi bevétel az alap befektetőitől származik majd, magán és állami vállalatok szövetségétől (ezek között lesznek közművek, kormányok, fejlesztési intézmények), melyek megvásárolják a termékeket és részesülnek a projektek által létrehozott pozitív hatásokból (mint például a szénkvóta vagy a vízmegtakarítások). (foodingredientsfirst.com)
Kapcsolódó cikkeink
Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >Génszerkesztéssel óvná a csokoládé jövőjét a Mars
A Snickers és M&M’s édességek gyártója, a Mars a Pairwise…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >Amikor a HÉV túl zsúfolt: taxival ment haza a nyugdíjból élő influenszer
Egy hét alatt külföldi divatesemény, fesztiválmunka és váratlan hétköznapi kiadások…
Tovább olvasom >