A Danone és a Mars 120 millió euróval támogatják a kisgazdaságokat
A Danone és a Mars, a világ két vezető élelmiszeripari cége közösen jelentette be, hogy létrehoznak egy innovatív befektetési alapot. Az alap a vállalatoknak nyújt segítséget, hogy megtanulják, miképp szerezhetik be a szükséges alapanyagokat a kisebb gazdaságoktól, figyelembe véve a fenntarthatóság szempontjait, egyúttal nagyarányú társadalmi és gazdasági fellendülést hozva a termelők és közösségeik számára.
A Livelihoods Fund Family Farming (Livelihoods 3F) alap olyan projekteket fog megvalósítani, amelyek egyidejűleg állítják helyre a környezetet és a tönkretett ökoszisztémákat, ugyanakkor javítják a termelékenységet, növelik a bevételeket, és javítják a fejlődő országokban élő gazdák életkörülményeit. Az alap célja, hogy a következő 10 évben 120 millió euró felhasználásával beruházásokat támogasson Afrikában, Ázsiában és Latin Amerikában.
A Livelihoods 3F kölcsönös befektetési alapként fog működni, megosztott kockázatokkal és eredmény alapú bevételekkel. A pénzügyi bevétel az alap befektetőitől származik majd, magán és állami vállalatok szövetségétől (ezek között lesznek közművek, kormányok, fejlesztési intézmények), melyek megvásárolják a termékeket és részesülnek a projektek által létrehozott pozitív hatásokból (mint például a szénkvóta vagy a vízmegtakarítások). (foodingredientsfirst.com)
Kapcsolódó cikkeink
Agrárminiszter: Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >