A Danone és a Mars 120 millió euróval támogatják a kisgazdaságokat
A Danone és a Mars, a világ két vezető élelmiszeripari cége közösen jelentette be, hogy létrehoznak egy innovatív befektetési alapot. Az alap a vállalatoknak nyújt segítséget, hogy megtanulják, miképp szerezhetik be a szükséges alapanyagokat a kisebb gazdaságoktól, figyelembe véve a fenntarthatóság szempontjait, egyúttal nagyarányú társadalmi és gazdasági fellendülést hozva a termelők és közösségeik számára.
A Livelihoods Fund Family Farming (Livelihoods 3F) alap olyan projekteket fog megvalósítani, amelyek egyidejűleg állítják helyre a környezetet és a tönkretett ökoszisztémákat, ugyanakkor javítják a termelékenységet, növelik a bevételeket, és javítják a fejlődő országokban élő gazdák életkörülményeit. Az alap célja, hogy a következő 10 évben 120 millió euró felhasználásával beruházásokat támogasson Afrikában, Ázsiában és Latin Amerikában.
A Livelihoods 3F kölcsönös befektetési alapként fog működni, megosztott kockázatokkal és eredmény alapú bevételekkel. A pénzügyi bevétel az alap befektetőitől származik majd, magán és állami vállalatok szövetségétől (ezek között lesznek közművek, kormányok, fejlesztési intézmények), melyek megvásárolják a termékeket és részesülnek a projektek által létrehozott pozitív hatásokból (mint például a szénkvóta vagy a vízmegtakarítások). (foodingredientsfirst.com)
Kapcsolódó cikkeink
A NAK pályaorientációs programsorozattal is népszerűsítette az agrárszakképzést
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) – partnerei segítségével – közel…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszeripar jövője: fenntartható innováció
A mai fogyasztó egyre tudatosabb, egészség- és környezettudatossággal közelít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >