A Danone és a Mars 120 millió euróval támogatják a kisgazdaságokat
A Danone és a Mars, a világ két vezető élelmiszeripari cége közösen jelentette be, hogy létrehoznak egy innovatív befektetési alapot. Az alap a vállalatoknak nyújt segítséget, hogy megtanulják, miképp szerezhetik be a szükséges alapanyagokat a kisebb gazdaságoktól, figyelembe véve a fenntarthatóság szempontjait, egyúttal nagyarányú társadalmi és gazdasági fellendülést hozva a termelők és közösségeik számára.
A Livelihoods Fund Family Farming (Livelihoods 3F) alap olyan projekteket fog megvalósítani, amelyek egyidejűleg állítják helyre a környezetet és a tönkretett ökoszisztémákat, ugyanakkor javítják a termelékenységet, növelik a bevételeket, és javítják a fejlődő országokban élő gazdák életkörülményeit. Az alap célja, hogy a következő 10 évben 120 millió euró felhasználásával beruházásokat támogasson Afrikában, Ázsiában és Latin Amerikában.
A Livelihoods 3F kölcsönös befektetési alapként fog működni, megosztott kockázatokkal és eredmény alapú bevételekkel. A pénzügyi bevétel az alap befektetőitől származik majd, magán és állami vállalatok szövetségétől (ezek között lesznek közművek, kormányok, fejlesztési intézmények), melyek megvásárolják a termékeket és részesülnek a projektek által létrehozott pozitív hatásokból (mint például a szénkvóta vagy a vízmegtakarítások). (foodingredientsfirst.com)
Kapcsolódó cikkeink
Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >Az Agrárkamara az általános iskolások számára idén is szervez pályaorientációs táborokat
Az agrárszakmák népszerűsítése érdekében idén is ingyenes pályaorientációs táborokat szervez…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >