A Danone a FoodCycle-lel együttműködve mérsékli az élelmiszerpazarlást
A Danone hároméves partnerségbe kezdett a FoodCycle brit jótékonysági szervezettel, amely az élelmiszerfeleslegből egészséges ételeket készít és juttat el a nélkülözőknek.
Az önkéntesek több mint 200 000 adagnyi ételnek megfelelő mennyiséget szállítanak ki az Egyesült Királyság különböző közösségeinek, és ennek eredményeképpen 88 tonnányi élelmiszerfelesleget mentenek meg a szemétből.
Az együttműködés részeként az élelmiszeripari vállalat 300 000 fontot adományoz a FoodCycle-nek, így támogatva a már futó közösségi projekteket és új helyszínek indítását.
A Danone dolgozóit arra bátorítja, hogy önkénteskedjenek a jótékonysági szervezetnél, míg a vállalat táplálkozási szakemberekből és dietetikusokból álló csapata a FoodCycle-lel együttműködve támogatást nyújt, például olyan receptek kidolgozásában, amelyek egyensúlyt teremtenek a tápérték és a megfizethetőség között.
Mary McGrath, a FoodCycle vezérigazgatója elmondta: „A nélkülözés és magány egyre nagyobb problémát jelent, és mivel a megélhetési költségek továbbra is gyors ütemben emelkednek, az embereknek minden eddiginél nagyobb szükségük van a szolgáltatásainkra.
„Számos projektünk üdvözölte már a Danone közösség tagjait önkéntesként a konyhában. Ezzel a partnerséggel alig várjuk, hogy kihasználhassuk a vállalat táplálkozástudomány területén szerzett több mint 50 éves tudását és szakértelmét, hogy képzéssel, receptekkel és erőforrásokkal támogathassuk a FoodCycle hálózatot” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >Színt vált a csomagolás, ha romlik az étel – új találmány forradalmasíthatja az élelmiszer-pazarlás elleni harcot
Három spanyol fiatal, Pilar Granado, Pablo Sosa Domínguez és Luis…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >