A Danone a FoodCycle-lel együttműködve mérsékli az élelmiszerpazarlást
A Danone hároméves partnerségbe kezdett a FoodCycle brit jótékonysági szervezettel, amely az élelmiszerfeleslegből egészséges ételeket készít és juttat el a nélkülözőknek.
Az önkéntesek több mint 200 000 adagnyi ételnek megfelelő mennyiséget szállítanak ki az Egyesült Királyság különböző közösségeinek, és ennek eredményeképpen 88 tonnányi élelmiszerfelesleget mentenek meg a szemétből.
Az együttműködés részeként az élelmiszeripari vállalat 300 000 fontot adományoz a FoodCycle-nek, így támogatva a már futó közösségi projekteket és új helyszínek indítását.
A Danone dolgozóit arra bátorítja, hogy önkénteskedjenek a jótékonysági szervezetnél, míg a vállalat táplálkozási szakemberekből és dietetikusokból álló csapata a FoodCycle-lel együttműködve támogatást nyújt, például olyan receptek kidolgozásában, amelyek egyensúlyt teremtenek a tápérték és a megfizethetőség között.
Mary McGrath, a FoodCycle vezérigazgatója elmondta: „A nélkülözés és magány egyre nagyobb problémát jelent, és mivel a megélhetési költségek továbbra is gyors ütemben emelkednek, az embereknek minden eddiginél nagyobb szükségük van a szolgáltatásainkra.
„Számos projektünk üdvözölte már a Danone közösség tagjait önkéntesként a konyhában. Ezzel a partnerséggel alig várjuk, hogy kihasználhassuk a vállalat táplálkozástudomány területén szerzett több mint 50 éves tudását és szakértelmét, hogy képzéssel, receptekkel és erőforrásokkal támogathassuk a FoodCycle hálózatot” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >