A Danone a FoodCycle-lel együttműködve mérsékli az élelmiszerpazarlást
A Danone hároméves partnerségbe kezdett a FoodCycle brit jótékonysági szervezettel, amely az élelmiszerfeleslegből egészséges ételeket készít és juttat el a nélkülözőknek.
Az önkéntesek több mint 200 000 adagnyi ételnek megfelelő mennyiséget szállítanak ki az Egyesült Királyság különböző közösségeinek, és ennek eredményeképpen 88 tonnányi élelmiszerfelesleget mentenek meg a szemétből.
Az együttműködés részeként az élelmiszeripari vállalat 300 000 fontot adományoz a FoodCycle-nek, így támogatva a már futó közösségi projekteket és új helyszínek indítását.
A Danone dolgozóit arra bátorítja, hogy önkénteskedjenek a jótékonysági szervezetnél, míg a vállalat táplálkozási szakemberekből és dietetikusokból álló csapata a FoodCycle-lel együttműködve támogatást nyújt, például olyan receptek kidolgozásában, amelyek egyensúlyt teremtenek a tápérték és a megfizethetőség között.
Mary McGrath, a FoodCycle vezérigazgatója elmondta: „A nélkülözés és magány egyre nagyobb problémát jelent, és mivel a megélhetési költségek továbbra is gyors ütemben emelkednek, az embereknek minden eddiginél nagyobb szükségük van a szolgáltatásainkra.
„Számos projektünk üdvözölte már a Danone közösség tagjait önkéntesként a konyhában. Ezzel a partnerséggel alig várjuk, hogy kihasználhassuk a vállalat táplálkozástudomány területén szerzett több mint 50 éves tudását és szakértelmét, hogy képzéssel, receptekkel és erőforrásokkal támogathassuk a FoodCycle hálózatot” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >