A Danone a Ferrero-nak adná a Michel et Augustin brandjét
A francia élelmiszeripari vállalat, a Danone kizárólagos tárgyalásokat folytat az olasz csokoládégyárral, a Ferreróval a Michel et Augustin márka eladásáról, amelynek süteményei, sajtjai és felvágottjai a francia szupermarketek polcain népszerűek.
„A Michel et Augustin egy nagyon kedvelt márka, de nem illeszkedik befektetési prioritásainkba, a Renew Danone stratégia keretében”
– nyilatkozta a Danone csoport vezérigazgató-helyettese, Juergen Esser az ESM-nek.
„Ez a legjobb módja annak, hogy hosszú távú értéket teremtsünk, miközben lehetőséget teremtünk a Michel et Augustin számára a Ferreronál a fejlődésre.”
A Michel et Augustin márkát 2004-ben indították el Augustin Paluel-Marmont és Michel de Rovira vállalkozók, és a Danone 2016-ban vásárolta azt meg, a Danone Manifesto Ventures üzletágán belül.
Termékeiket Franciaországon kívül hat más ország piacán értékesítik.
A tervezett tranzakció várhatóan a következő hónapokban zárul le a szokásos zárófeltételek teljesülése esetén.
„A tervezett felvásárlás erősítené a Ferrero ökoszisztémáját Franciaországban, és a csoport jelenlétét a prémium kekszpiacon, az Egyesült Királyságban a Burton’s Biscuit Company és a Fox’s, Dániában a Kelsen Group, Belgiumban pedig a Delacre felvásárlásai után”
– áll a Ferreróhoz tartozó belga CTH Invest vállalat közleményében.
A Danone októberben 6,2%-os növekedést jelentett be a harmadik negyedéves értékeiben, amely elérte a 6,906 milliárd eurót, felülmúlva az elemzők várakozásait.
A vállalat minden üzleti szegmensében növekedést tapasztaltak, hozzátéve, hogy az Essential Dairy and Plant-based products üzletág folyamatos átalakítása Európában pozitív eredményeket hozott.
Kapcsolódó cikkeink
Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >445 millió kanadai dollárból bővíti ontariói gyárát a Ferrero
A Ferrero Csoport 445 millió kanadai dollárt (319,7 millió amerikai…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >