A Danone a Ferrero-nak adná a Michel et Augustin brandjét
A francia élelmiszeripari vállalat, a Danone kizárólagos tárgyalásokat folytat az olasz csokoládégyárral, a Ferreróval a Michel et Augustin márka eladásáról, amelynek süteményei, sajtjai és felvágottjai a francia szupermarketek polcain népszerűek.
„A Michel et Augustin egy nagyon kedvelt márka, de nem illeszkedik befektetési prioritásainkba, a Renew Danone stratégia keretében”
– nyilatkozta a Danone csoport vezérigazgató-helyettese, Juergen Esser az ESM-nek.
„Ez a legjobb módja annak, hogy hosszú távú értéket teremtsünk, miközben lehetőséget teremtünk a Michel et Augustin számára a Ferreronál a fejlődésre.”
A Michel et Augustin márkát 2004-ben indították el Augustin Paluel-Marmont és Michel de Rovira vállalkozók, és a Danone 2016-ban vásárolta azt meg, a Danone Manifesto Ventures üzletágán belül.
Termékeiket Franciaországon kívül hat más ország piacán értékesítik.
A tervezett tranzakció várhatóan a következő hónapokban zárul le a szokásos zárófeltételek teljesülése esetén.
„A tervezett felvásárlás erősítené a Ferrero ökoszisztémáját Franciaországban, és a csoport jelenlétét a prémium kekszpiacon, az Egyesült Királyságban a Burton’s Biscuit Company és a Fox’s, Dániában a Kelsen Group, Belgiumban pedig a Delacre felvásárlásai után”
– áll a Ferreróhoz tartozó belga CTH Invest vállalat közleményében.
A Danone októberben 6,2%-os növekedést jelentett be a harmadik negyedéves értékeiben, amely elérte a 6,906 milliárd eurót, felülmúlva az elemzők várakozásait.
A vállalat minden üzleti szegmensében növekedést tapasztaltak, hozzátéve, hogy az Essential Dairy and Plant-based products üzletág folyamatos átalakítása Európában pozitív eredményeket hozott.
Kapcsolódó cikkeink
Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >