A Danone a Ferrero-nak adná a Michel et Augustin brandjét
A francia élelmiszeripari vállalat, a Danone kizárólagos tárgyalásokat folytat az olasz csokoládégyárral, a Ferreróval a Michel et Augustin márka eladásáról, amelynek süteményei, sajtjai és felvágottjai a francia szupermarketek polcain népszerűek.
„A Michel et Augustin egy nagyon kedvelt márka, de nem illeszkedik befektetési prioritásainkba, a Renew Danone stratégia keretében”
– nyilatkozta a Danone csoport vezérigazgató-helyettese, Juergen Esser az ESM-nek.
„Ez a legjobb módja annak, hogy hosszú távú értéket teremtsünk, miközben lehetőséget teremtünk a Michel et Augustin számára a Ferreronál a fejlődésre.”
A Michel et Augustin márkát 2004-ben indították el Augustin Paluel-Marmont és Michel de Rovira vállalkozók, és a Danone 2016-ban vásárolta azt meg, a Danone Manifesto Ventures üzletágán belül.
Termékeiket Franciaországon kívül hat más ország piacán értékesítik.
A tervezett tranzakció várhatóan a következő hónapokban zárul le a szokásos zárófeltételek teljesülése esetén.
„A tervezett felvásárlás erősítené a Ferrero ökoszisztémáját Franciaországban, és a csoport jelenlétét a prémium kekszpiacon, az Egyesült Királyságban a Burton’s Biscuit Company és a Fox’s, Dániában a Kelsen Group, Belgiumban pedig a Delacre felvásárlásai után”
– áll a Ferreróhoz tartozó belga CTH Invest vállalat közleményében.
A Danone októberben 6,2%-os növekedést jelentett be a harmadik negyedéves értékeiben, amely elérte a 6,906 milliárd eurót, felülmúlva az elemzők várakozásait.
A vállalat minden üzleti szegmensében növekedést tapasztaltak, hozzátéve, hogy az Essential Dairy and Plant-based products üzletág folyamatos átalakítása Európában pozitív eredményeket hozott.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiemelt figyelem a tejtermékek árain: Az árfigyelés és a piaci trendek hatásai
A Kormány gazdaságpolitikai intézkedései középpontjában az alapvető élelmiszerek, így a…
Tovább olvasom >Januárban kissé gyorsult az infláció az euróövezetben
Januárban a várt stagnálás helyett gyorsult az infláció, hat hónapja…
Tovább olvasom >NGM: várakozáson felül teljesített a magyar gazdaság
A várakozásokon felül teljesített a magyar gazdaság a tavalyi utolsó…
Tovább olvasom >