A cukormentes Coca-Cola lekörözi a Pepsit
Történelminek nevezi az angolszász sajtó a Coca-Cola legújabb sikerét. A friss számok szerint a cég cukormentes üdítőitalából Amerikában több fogyott tavaly, mint a klasszikus Pepsi kólából.
A hivatalos statisztikákat közlő Beverage Digest szaklap friss adatai szerint 2010-ben az Egyesült Államokban a Coca-Cola cukormentes változata, a Diet Coke (ezt a terméket a világ több más országában Coca-Cola Light néven forgalmazzák) megelőzte az eddigi második helyezett Pepsit az eladások tekintetében.
A piacon természetesen még mindig a Coke (azaz a klasszikus Coca-Cola) vezet, 17%-os piaci részesedéssel – ez éves szinten 1,6 milliárd doboz kólát jelent. Második helyre tört a Diet Coke, 9,9%-kal, harmadik helyre csúszott vissza a Pepsi 9,5%-kal. A Pepsi diétás terméke csak a hetedik helyen szerepel, olyan üdítők előzik meg, mint a Mountain Dew, a Dr. Pepper és a Sprite.
A Pepsi piaci részesedése egy év alatt 0,4%-kal csökkent: elemzők ennek okaként a hibás marketingkampányt nevezték meg (nem reklámoztak például olyan, az amerikai fogyasztók számára fontos médiaeseményeken, mint a Super Bowl). A hírek szerint 2011-ben megújult marketing-stratégiával rukkolt elő a Pepsi: a cég nagyobb hangsúlyt fektet klasszikus kólája reklámozására – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >