A Csodalámpa és a UPS David Copperfield módszerével segített beteg gyerekeknek
A UPS Alapítvány és a UPS Magyarország a Csodalámpa Alapítvánnyal szövetkezett az idén, hogy a varázslat erejével segítsen súlyos beteg gyermekek gyógyulásában. A Csodalámpa GyógyBűvészet® programja a világhírű bűvész, David Copperfield módszerén alapszik, az ő bűvészdobozának trükkjeivel teszi könnyebbé a kis páciensek mindennapjait.
A David Copperfield által kifejlesztett innovatív, kezelést támogató foglalkozás a trükköket terápiaként használja a fizikai, pszichológiai és szociális problémákkal küzdők gyógyításában. A UPS Magyarország több mint másfél millió forintos adománya mintegy 200 gyermek számára biztosítja ezt a lehetőséget az őket kezelő klinikákon Magyarország szerte.
A Csodalámpa GyógyBűvészet® prog
„A UPS világszerte fontosnak tartja, hogy segítsen azoknak a közösségeknek az életén, ahol működik, és mi is lehetne annál fontosabb, mint hogy beteg gyermekek mindennapjaiba csempésszünk némi vidámságot. Nem is volt hát kérdéses, hogy emellé az ügy mellé álljunk”
– nyilatkozta Yannick Mooijman, a UPS Europe Magyarországért, Görögországért, Romániáért és Szlovéniáért felelős ügyvezető igazgatója.
Az Amerikai Foglalkozásterapeuták Szövetsége által elismert rehabilitációs módszer a terapeuta (gyógytornász, pszichológus), a kezelőorvos, valamint a profi, önkéntes bűvész együttműködésén alapul. A megfelelően kiválasztott trükkök a gyermekek kézügyességének, mozgáskoordinációjának és a sok esetben károsodott kognitív készségek javításához járulnak hozzá. Emellett az új képességek elsajátítása segít a beteg önértékelését, önbizalmát is javítani, aki ezáltal „együttműködőbb” lesz a kezelésben. Így a bűvészkedés nagyban támogatja a gyógyulást, nem utolsó sorban pedig jó móka is.
„Alapítványunk évente 2-300 nagyon beteg gyermek kívánságát teljesíti országszerte, ezt egészíti ki a GyógyBűvészet kezdeményezésünk. A UPS által felajánlott támogatás nagy segítség volt számunkra, különösen fontos volt ez ebben az évben. Nagyon örülünk, hogy megvalósulhatott az együttműködésünk. Civil szervezetként az is fontos számunkra, hogy a bennünket körülvevő társadalom is megértse, miért tevékenykedünk. A UPS-ben igazi társadalmi felelősséget vállaló céget ismertünk meg.”
– nyilatkozta Patzauer Éva, a Csodalámpa Alapítvány ügyvezetője. –
Kapcsolódó cikkeink
A UPS egészségügyi üzletága négy piacán több mint 20 millió eurót fektet be az európai hőmérséklet-szabályozott flottája bővítésébe
A UPS Healthcare 20 millió eurós beruházással több mint 200…
Tovább olvasom >Marcin Gołębiewski lett a UPS Közép-Európai országklasztere vezetője
A UPS bejelentette, hogy Marcin Gołębiewskit nevezték ki a cég…
Tovább olvasom >Merő Péter tervezett táskákat a Csodalámpa alapítvány számára
20 éves a Csodalámpa Alapítvány, kerek évfordulójukat a sajtó képviselőivel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >