A csirkék jóllétéért szigorít a Carrefour
Javítana szabályozásán a Carrefour annak érdekében, hogy a saját márkás csirkehúst szolgáltató állatokat még jobb körülmények között tartsák.
A kiskereskedő 19 saját márkás csirke-SKU esetében vezetett be jobb gyakorlatokat.
A kezdeményezés részeként a Carrefour 30%-kal csökkentette a csirkefarmokon az egy négyzetméterre jutó csirkék számát. Ezen kívül az állatok GMO-mentes tápit kapnak és semmilyen antibiotikum nem jut a szervezetükbe.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >A csontos csirkemell és a csirkemellfilé ára is számottevően csökkent
A KSH adatai alapján Magyarország baromfihúsexportja 2,4 százalékkal 142 ezer…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >