A csirkék jóllétéért szigorít a Carrefour
Javítana szabályozásán a Carrefour annak érdekében, hogy a saját márkás csirkehúst szolgáltató állatokat még jobb körülmények között tartsák.
A kiskereskedő 19 saját márkás csirke-SKU esetében vezetett be jobb gyakorlatokat.
A kezdeményezés részeként a Carrefour 30%-kal csökkentette a csirkefarmokon az egy négyzetméterre jutó csirkék számát. Ezen kívül az állatok GMO-mentes tápit kapnak és semmilyen antibiotikum nem jut a szervezetükbe.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A csontos csirkemell és a csirkemellfilé ára is számottevően csökkent
A KSH adatai alapján Magyarország baromfihúsexportja 2,4 százalékkal 142 ezer…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >