A csirkék jóllétéért szigorít a Carrefour
Javítana szabályozásán a Carrefour annak érdekében, hogy a saját márkás csirkehúst szolgáltató állatokat még jobb körülmények között tartsák.

Boldog csirke, jó csirke
A kiskereskedő 19 saját márkás csirke-SKU esetében vezetett be jobb gyakorlatokat.
A kezdeményezés részeként a Carrefour 30%-kal csökkentette a csirkefarmokon az egy négyzetméterre jutó csirkék számát. Ezen kívül az állatok GMO-mentes tápit kapnak és semmilyen antibiotikum nem jut a szervezetükbe.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >Drágul a csirkehús és a tojás: újabb áremelkedési hullám sújtja a magyar háztartásokat
A takarmányárak, az infláció és a globális kereslet-kínálat alakulása együtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >