A crunchy müzlik piacát is meghódítja a Cerbona
A Cerbona folytatja az elmúlt évek termékfejlesztéseit és beruházásait, a 2018-ban megvalósított crunchy müzlit gyártó berendezés után az idén raktárépítésbe kezdett, valamint bővítette a gluténmentes portfólióját is – mondta Mészáros Tamás, a Cerbona Élelmiszergyártó Kft. ügyvezető igazgatója.
A Cerbona müzliszeletek, müzlik, gabonapelyhek 30 éves múltra tekintenek vissza. A székesfehérvári gyárban készülő Cerbona-termékek közül több is piacvezető Magyarországon. Az elmúlt években folyamatosak voltak a beruházások a cégnél, a gluténmentes müzliszeleteket gyártó gépsor, valamint a puffasztott szeleteket készítő új berendezés után tavaly megvalósult az a fejlesztés is, amely nyomán az üzem alkalmassá vált crunchy müzlik előállítására is. A fejlesztés nem áll meg, hiszen a folyamatosan bővülő termelés szükségessé tett egy új raktárat, amelynek az építése már folyik a cég telephelyén, és várhatóan 2020 tavaszára készül el.
Az elmúlt évek termékfejlesztései új piacokat nyitottak meg a Cerbona számára, a zabszeletei, gluténmentes müzliszeletei, valamint a Sport müzliszeletei egyaránt sikeresnek bizonyultak, és rövid időn belül a cég legnépszerűbb termékei közé kerültek – foglalta össze az elmúlt évek eredményeit Mészáros Tamás, aki szerint a Cerbona továbbra is arra koncentrál, hogy az egészségtudatosabb, sportos életmódot folytató, illetve az alacsonyabb cukortartalmú, valamint a glutén- és laktózmentes termékeket kereső vásárlók igényeit még jobban kielégítse. Az idén gluténmentes müzlikkel és zabszeletekkel bővítette kínálatát, és a gabonaalapú Sport-szeletei mellett Sport + termékeivel megjelent a hagyományos energiaszeletek között is. Emellett az új crunchy gépsort kihasználva az egyébként stagnáló müzlipiacon is erősíteni tudja a pozícióit.
A Cerbona belföldi piacain jelentős az import termékek versenye, így magyar tulajdonú cégként a Hazai Feldolgozású Termék védjegy használatával is hangsúlyozza, hogy saját fejlesztésű termékei itthon készülnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona
Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona Zrt. Mészáros…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >