A crunchy müzlik piacát is meghódítja a Cerbona
A Cerbona folytatja az elmúlt évek termékfejlesztéseit és beruházásait, a 2018-ban megvalósított crunchy müzlit gyártó berendezés után az idén raktárépítésbe kezdett, valamint bővítette a gluténmentes portfólióját is – mondta Mészáros Tamás, a Cerbona Élelmiszergyártó Kft. ügyvezető igazgatója.
A Cerbona müzliszeletek, müzlik, gabonapelyhek 30 éves múltra tekintenek vissza. A székesfehérvári gyárban készülő Cerbona-termékek közül több is piacvezető Magyarországon. Az elmúlt években folyamatosak voltak a beruházások a cégnél, a gluténmentes müzliszeleteket gyártó gépsor, valamint a puffasztott szeleteket készítő új berendezés után tavaly megvalósult az a fejlesztés is, amely nyomán az üzem alkalmassá vált crunchy müzlik előállítására is. A fejlesztés nem áll meg, hiszen a folyamatosan bővülő termelés szükségessé tett egy új raktárat, amelynek az építése már folyik a cég telephelyén, és várhatóan 2020 tavaszára készül el.
Az elmúlt évek termékfejlesztései új piacokat nyitottak meg a Cerbona számára, a zabszeletei, gluténmentes müzliszeletei, valamint a Sport müzliszeletei egyaránt sikeresnek bizonyultak, és rövid időn belül a cég legnépszerűbb termékei közé kerültek – foglalta össze az elmúlt évek eredményeit Mészáros Tamás, aki szerint a Cerbona továbbra is arra koncentrál, hogy az egészségtudatosabb, sportos életmódot folytató, illetve az alacsonyabb cukortartalmú, valamint a glutén- és laktózmentes termékeket kereső vásárlók igényeit még jobban kielégítse. Az idén gluténmentes müzlikkel és zabszeletekkel bővítette kínálatát, és a gabonaalapú Sport-szeletei mellett Sport + termékeivel megjelent a hagyományos energiaszeletek között is. Emellett az új crunchy gépsort kihasználva az egyébként stagnáló müzlipiacon is erősíteni tudja a pozícióit.
A Cerbona belföldi piacain jelentős az import termékek versenye, így magyar tulajdonú cégként a Hazai Feldolgozású Termék védjegy használatával is hangsúlyozza, hogy saját fejlesztésű termékei itthon készülnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc
Értékes nyereményekkel, vásárlási utalványokkal gazdagodhatnak, akik részt vesznek a Reál…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Újabb szervezet az egyre ismertebb Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyes termékek tanúsítási folyamatában
A védjegy tulajdonosi jogait gyakorló ÉLBC NKft. felkérése nyomán 2025…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >