A Covid előtti szinten a foglalások száma az ALDI UTAZÁSNÁL
Jelentős mértékben bővült az ALDI UTAZÁS forgalma 2021-ben, az év utolsó részében már több foglalás érkezett, mint a pandémia előtti év hasonló időszakában. A Covid megváltoztatta a célállomások népszerűségét, a belföldi foglalások aránya immár meghaladja az Olaszországba irányuló forgalomét, az ügyfelek 80%-a belföldre, vagy a szomszédos országok egyikébe foglalt. Idéntől már a repülős, hajós és vonatos utakhoz is lehet kérni pénzvisszafizetési garanciát, eddig az utazók 90%-a igényelte ezt a szolgáltatást.
A 2021-es évben dinamikusan bővült a foglalások és az utasok száma az ALDI UTAZÁS-nál. Az osztrák Eurotours által az ALDI Magyarországnak nyújtott szolgáltatás keretén belül az utazók több száz akciós ajánlat közül választhatnak, ezenkívül pedig világszerte 55 000 hotel kínálatából foglalhatnak szállást. Az év kezdetén a lezárások miatt még elmaradt ugyan a Covid-időszak előttihez képest a forgalom, de a nyár folyamán, illetve az év végével a foglalások száma már többször is meghaladta a 2019-es rekordév eredményét. A legnépszerűbb célország továbbra is Ausztria maradt, a foglalások több mint egyharmada a szomszédos ország egyik népszerű városába, vagy síterepére szólt. A korábban második legnépszerűbb Olaszországba jelentősen kevesebben utaztak, így a második legtöbb foglalás Horvátországba érkezett, míg a dobogó harmadik fokán a belföldi utak végeztek – megelőzve az itáliai desztinációkat. Ausztriában Salzburg tartomány, azon belül pedig Bad Hofgestein és Rauris, Horvátországban a Split-Dalmácia megyében található Gradac, Magyarországon pedig Tihany és Tapolca voltak a legkedveltebb úti célok. 2021 során az utasok mintegy 80%-a fenti három országot választotta pihenése színhelyéül. A 2020-as visszaesést követően tavaly jelentősen, 50%-kal nőtt a hajós utakra érkező foglalások száma is, az ALDI UTAZÁS 128 napos világkörüli hajóutat, illetve postahajóval a sarki fényt megfigyelő kirándulást is kínált az év folyamán. Az ügyfelek 40%-a 1-3 napos utakat foglalt, 27%-a pedig egyhetes tartózkodásra keresett szállás. A dinamikus bővülésnek köszönhetően az utazók száma az év során többször, így december hónapban is meghaladta a 2019-es év hasonló időszakának eredményeit, és ugyanez mondható el a 2022 januári adatokról.
Pénzvisszafizetési garancia – autós utak mellett immár hajóra, repülőre és vonatra is
Tovább bővíti a lefoglalt utaknál a pénzvisszafizetési garanciát az ALDI UTAZÁS: a vállalat 2021 márciusától az autós utaknál, 2022 januárjától pedig a repülős és hajós utaknál is lehetővé tette, hogy az utasok gondtalanul foglalhassák le nyaralásukat, hiszen opcionálisan pénzvisszafizetési garanciát is választhatnak a kiszemelt célállomás mellé. Az autós utak esetében személyenként 1500, repülős, hajós és vasúti utazás esetében pedig személyenként 4000 forintba kerülő csomagot kínál a szolgáltató, így az indulás előtt 7 nappal indok nélkül is lemondható a foglalás. Lemondás után az ALDI UTAZÁS 100%-ban visszatéríti a foglalás díját. Ez a szolgáltatás minden ALDI UTAZÁS csomagajánlatra vonatkozik, 17 év alattiak számára pedig díjtalan.
„2021-ben már jelentősen többen utaztak velünk, mint 2020-ban. Arra számítunk, hogy a bővülés üteme 2022-ben is kitart, és ebben az évben rekordszámú utas választ minket. A pénzvisszafizetési garancia rendkívül népszerűvé vált utasaink körében, hiszen egy váratlan esemény, vagy betegség esetén teljes mértékben visszakapják foglalásuk díját, az ALDI UTAZÁS egyedülálló szolgáltatás keretében átvállalja a kockázatot, ezért 10-ből 9 utas kérte ezt a szolgáltatást”
– mondta Andreas Hamorszky, az Eurotours osztályvezetője, aki az ALDI Utazás portfóliójáért felel.
Kapcsolódó cikkeink
Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >