A Covid előtti szinten a foglalások száma az ALDI UTAZÁSNÁL
Jelentős mértékben bővült az ALDI UTAZÁS forgalma 2021-ben, az év utolsó részében már több foglalás érkezett, mint a pandémia előtti év hasonló időszakában. A Covid megváltoztatta a célállomások népszerűségét, a belföldi foglalások aránya immár meghaladja az Olaszországba irányuló forgalomét, az ügyfelek 80%-a belföldre, vagy a szomszédos országok egyikébe foglalt. Idéntől már a repülős, hajós és vonatos utakhoz is lehet kérni pénzvisszafizetési garanciát, eddig az utazók 90%-a igényelte ezt a szolgáltatást.
A 2021-es évben dinamikusan bővült a foglalások és az utasok száma az ALDI UTAZÁS-nál. Az osztrák Eurotours által az ALDI Magyarországnak nyújtott szolgáltatás keretén belül az utazók több száz akciós ajánlat közül választhatnak, ezenkívül pedig világszerte 55 000 hotel kínálatából foglalhatnak szállást. Az év kezdetén a lezárások miatt még elmaradt ugyan a Covid-időszak előttihez képest a forgalom, de a nyár folyamán, illetve az év végével a foglalások száma már többször is meghaladta a 2019-es rekordév eredményét. A legnépszerűbb célország továbbra is Ausztria maradt, a foglalások több mint egyharmada a szomszédos ország egyik népszerű városába, vagy síterepére szólt. A korábban második legnépszerűbb Olaszországba jelentősen kevesebben utaztak, így a második legtöbb foglalás Horvátországba érkezett, míg a dobogó harmadik fokán a belföldi utak végeztek – megelőzve az itáliai desztinációkat. Ausztriában Salzburg tartomány, azon belül pedig Bad Hofgestein és Rauris, Horvátországban a Split-Dalmácia megyében található Gradac, Magyarországon pedig Tihany és Tapolca voltak a legkedveltebb úti célok. 2021 során az utasok mintegy 80%-a fenti három országot választotta pihenése színhelyéül. A 2020-as visszaesést követően tavaly jelentősen, 50%-kal nőtt a hajós utakra érkező foglalások száma is, az ALDI UTAZÁS 128 napos világkörüli hajóutat, illetve postahajóval a sarki fényt megfigyelő kirándulást is kínált az év folyamán. Az ügyfelek 40%-a 1-3 napos utakat foglalt, 27%-a pedig egyhetes tartózkodásra keresett szállás. A dinamikus bővülésnek köszönhetően az utazók száma az év során többször, így december hónapban is meghaladta a 2019-es év hasonló időszakának eredményeit, és ugyanez mondható el a 2022 januári adatokról.
Pénzvisszafizetési garancia – autós utak mellett immár hajóra, repülőre és vonatra is
Tovább bővíti a lefoglalt utaknál a pénzvisszafizetési garanciát az ALDI UTAZÁS: a vállalat 2021 márciusától az autós utaknál, 2022 januárjától pedig a repülős és hajós utaknál is lehetővé tette, hogy az utasok gondtalanul foglalhassák le nyaralásukat, hiszen opcionálisan pénzvisszafizetési garanciát is választhatnak a kiszemelt célállomás mellé. Az autós utak esetében személyenként 1500, repülős, hajós és vasúti utazás esetében pedig személyenként 4000 forintba kerülő csomagot kínál a szolgáltató, így az indulás előtt 7 nappal indok nélkül is lemondható a foglalás. Lemondás után az ALDI UTAZÁS 100%-ban visszatéríti a foglalás díját. Ez a szolgáltatás minden ALDI UTAZÁS csomagajánlatra vonatkozik, 17 év alattiak számára pedig díjtalan.
„2021-ben már jelentősen többen utaztak velünk, mint 2020-ban. Arra számítunk, hogy a bővülés üteme 2022-ben is kitart, és ebben az évben rekordszámú utas választ minket. A pénzvisszafizetési garancia rendkívül népszerűvé vált utasaink körében, hiszen egy váratlan esemény, vagy betegség esetén teljes mértékben visszakapják foglalásuk díját, az ALDI UTAZÁS egyedülálló szolgáltatás keretében átvállalja a kockázatot, ezért 10-ből 9 utas kérte ezt a szolgáltatást”
– mondta Andreas Hamorszky, az Eurotours osztályvezetője, aki az ALDI Utazás portfóliójáért felel.
Kapcsolódó cikkeink
300 informatikai munkahelyet hoz Magyarországra az ALDI
Folytatja dinamikus bővülését, és megduplázza létszámát Magyarországon az ALDI informatikai…
Tovább olvasom >PurPur termékek az ALDI-ban
Az ALDI „Azon melegében” látványpéksége rendkívül gazdag áruválasztékkal várja a…
Tovább olvasom >Végre, megint miénk itt a tér!
Ünnep, tradíció, kultúra, étel-ital, rengeteg élmény – ezt jelenti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat
Vásárlói közreműködésével összesen közel 10 ezer kilogramm állateledellel támogatja a NOÉ…
Tovább olvasom >Nőtt a Coop forgalma tavaly
A Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly 3 százalékos emelkedéssel 674…
Tovább olvasom >A gyereknap miatt 30 százalékkal megnő a játékok forgalma egy kutatás szerint
A gyereknap miatt május utolsó két hetében nagyjából 30 százalékos…
Tovább olvasom >