A Coors valóra váltja az álomutazásokat
A Coors Light pont abba az álomháttérbe juttatja el a fogyasztóit, amelyet hónapok óta bámultak, mint saját konferenciabeszélgetésük hátterét.
A Molson Coors Beverage Company (a Borsodi anyavállalata) augusztus 28-án közzétett PRNewswire sajtóbejelentésében részletezi, hogyan nyújt lehetőséget arra, hogy a személyes digitális konferenciahelyszínt valósággá változtassa és ezzel felfrissítse az elcsüggedt netezőket.
Elvágyódás otthonról
Az új normálban sokan hónapok óta a végtelen videótalálkozók és konferenciák sorát ülik végig. A felüdülést a vicces vagy csábító egyéni hátterek jelentik. Ezért a Molson Coors azt találta ki, hogy egy nyereményjátékon keresztül 5 szerencsés nyertest és párját el is juttatja ezekre a hőn vágyott álomhelyszínekre. A honlapra regisztrálók naponta 1 képet tölthetnek fel, ami őket ábrázolja, egy videóprogramban, az egyéni háttér előtt. Öten az Egyesült Államokból megnyerhetik, hogy párjukkal valóban oda jussanak. Az utazások tervezett értéke egyenként 10 000 dollár.
-Ennyi otthon töltött idő után valamennyien elcsábultunk már, hogy álmodozunk a jövőbeni utazásokról. Ez a kampány elérhetővé teszi a vágyakat, és segíthet kordában tartani az álmodozást – mondta Marcelo Proenca Pascoa, a Coors márkacsalád marketing alelnöke.
Részletek
A DDB által létrehozott reklámfilmet Noam Murro rendezte. A hirdetés augusztus 30-tól, vasárnaptól USA országosan jelenik meg, és integrált módon valósul meg a sugárzott, digitális és fizetett közösségi média mixben. A szpot forgatása teljesen biztonságos volt, a járványhelyzetben is, mégis jól mutatja, hogyan örülhetünk kis kreativitással egy kis levegőzésnek, szabadban levésnek. A Coors „Made to Chill” (Lazításra készítve) kampányba illeszkedik ez a nyereményjáték, ami nem igényel vásárlást, kizárólag az oldalon való regisztrációhoz és a megadott feltételek szerinti fotó posztolásához kötött. A képeket október 1. éjfélig lehet feltölteni. Az USA 50 államából és Columbia kerületből lehet pályázni a 21 évüket betöltött fogyasztóknak. A nyerteseket véletlenszerűen választják ki és az utazásokat 2022 június 30-ig lehet valóra váltani a játékszabályban leírtak szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >