A Coors valóra váltja az álomutazásokat
A Coors Light pont abba az álomháttérbe juttatja el a fogyasztóit, amelyet hónapok óta bámultak, mint saját konferenciabeszélgetésük hátterét.
A Molson Coors Beverage Company (a Borsodi anyavállalata) augusztus 28-án közzétett PRNewswire sajtóbejelentésében részletezi, hogyan nyújt lehetőséget arra, hogy a személyes digitális konferenciahelyszínt valósággá változtassa és ezzel felfrissítse az elcsüggedt netezőket.
Elvágyódás otthonról
Az új normálban sokan hónapok óta a végtelen videótalálkozók és konferenciák sorát ülik végig. A felüdülést a vicces vagy csábító egyéni hátterek jelentik. Ezért a Molson Coors azt találta ki, hogy egy nyereményjátékon keresztül 5 szerencsés nyertest és párját el is juttatja ezekre a hőn vágyott álomhelyszínekre. A honlapra regisztrálók naponta 1 képet tölthetnek fel, ami őket ábrázolja, egy videóprogramban, az egyéni háttér előtt. Öten az Egyesült Államokból megnyerhetik, hogy párjukkal valóban oda jussanak. Az utazások tervezett értéke egyenként 10 000 dollár.
-Ennyi otthon töltött idő után valamennyien elcsábultunk már, hogy álmodozunk a jövőbeni utazásokról. Ez a kampány elérhetővé teszi a vágyakat, és segíthet kordában tartani az álmodozást – mondta Marcelo Proenca Pascoa, a Coors márkacsalád marketing alelnöke.
Részletek
A DDB által létrehozott reklámfilmet Noam Murro rendezte. A hirdetés augusztus 30-tól, vasárnaptól USA országosan jelenik meg, és integrált módon valósul meg a sugárzott, digitális és fizetett közösségi média mixben. A szpot forgatása teljesen biztonságos volt, a járványhelyzetben is, mégis jól mutatja, hogyan örülhetünk kis kreativitással egy kis levegőzésnek, szabadban levésnek. A Coors „Made to Chill” (Lazításra készítve) kampányba illeszkedik ez a nyereményjáték, ami nem igényel vásárlást, kizárólag az oldalon való regisztrációhoz és a megadott feltételek szerinti fotó posztolásához kötött. A képeket október 1. éjfélig lehet feltölteni. Az USA 50 államából és Columbia kerületből lehet pályázni a 21 évüket betöltött fogyasztóknak. A nyerteseket véletlenszerűen választják ki és az utazásokat 2022 június 30-ig lehet valóra váltani a játékszabályban leírtak szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >