A Coop lett Svédország legfenntarthatóbb márkája
Idén immár negyedik alkalommal választották Svédországban a Coopot a legfenntarthatóbb márkának a Sustainable Brand Index 2021 vizsgálatban. A több mint 3,6 milliónyi tag által tulajdonolt kereskedelmi lánc nagyon fontosnak tartja, hogy vásárlói és tagjai egyaránt elismerik a fenntarthatóság terén kifejtett erőfeszítéseit.
A Sustainable Brand Index vizsgálata Európa legnagyobb, e témával foglalkozó felmérése, amely Európa nyolc országában több mint 60 ezer (Svédországban 23 400) fő megkérdezésével készült 2020 novembere és 2021 februárja között.
Kapcsolódó cikkeink
Származási címkét ad zabitalaihoz a Coop Svédország
Minden saját márkás zabitalain feltünteti a termékek származását a Coop…
Tovább olvasom >PLMA-hírek: Rövid hírek
Az Amazon elindítja online programját Lengyelországban. A Delhaize saját márkás…
Tovább olvasom >Megnyitotta első alkalmazott nélküli boltját a Coop Svédország
A Coop Svédország megnyitotta Sätrahöjden in Gävle-ban első „alkalmazott nélküli”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >