A Coop lett Svédország legfenntarthatóbb márkája
Idén immár negyedik alkalommal választották Svédországban a Coopot a legfenntarthatóbb márkának a Sustainable Brand Index 2021 vizsgálatban. A több mint 3,6 milliónyi tag által tulajdonolt kereskedelmi lánc nagyon fontosnak tartja, hogy vásárlói és tagjai egyaránt elismerik a fenntarthatóság terén kifejtett erőfeszítéseit.
A Sustainable Brand Index vizsgálata Európa legnagyobb, e témával foglalkozó felmérése, amely Európa nyolc országában több mint 60 ezer (Svédországban 23 400) fő megkérdezésével készült 2020 novembere és 2021 februárja között.
Kapcsolódó cikkeink
Származási címkét ad zabitalaihoz a Coop Svédország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >PLMA-hírek: Rövid hírek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyitotta első alkalmazott nélküli boltját a Coop Svédország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: meghaladta a hárommilliárdot az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2024-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Országos jótékonysági akcióval ünnepelték a Kenyér Világnapját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY nyitvatartása az októberi és novemberi ünnepnapokon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >