A Continente bővíti saját márkás szortimentjét
A portugál Continente bővítette saját márkás egészséges snack és kényelmi termék kínálatát. A bevezetésre váró új termékek között mikrohullámú sütőben vagy wok edényben könnyedén elkészíthető zöldségrizsek – karfiol-, répa- és brokkolirizs (a rizs és tészta alternatívájaként fogyasztható, rizsszem méretűre aprított zöldségek) – szerepelnek.
Bio-termékkínálatában továbbá megjelentek a hozzáadott cukrot nem tartalmazó, glutén- és laktózmentes, organikus vegán nyers kókusz- és chiaszeletek, valamint négyféle ropogós szelet mogyoróval, aszalt vegyes gyümölccsel, tök- és szezámmaggal.
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >