A Colmans-szel indítja el első brit regeneratív mezőgazdasági projektjét az Unilever
Az Unilever bemutatta első regeneratív mezőgazdasági projektjét az Egyesült Királyságban, amelynek keretében a vállalat olyan gazdaságokkal dolgozik együtt, amelyek a Colman’s termékekben használt összetevőket termesztik.
A projekt kezdetben a Norwich és Peterborough környéki mustár- és mentafarmokon fog megvalósulni négy éven keresztül, és a program első termését a jövő hónapban fogják előkészíteni.
A gazdaságok olyan talajmegújító mezőgazdasági gyakorlatokat fognak kipróbálni, mint az alacsony szén-dioxid-kibocsátású műtrágyák és innovatív növénytáplálási stratégiák, a növényvédőszer-használat csökkentése érdekében pedig takaró és kísérő növényeket telepítenek, új digitális öntözésütemezési rendszerek vezetnek be és csökkentik a művelés mértékét.
Az FMCG-óriás a gazdaságokkal együttműködve adatokat gyűjtött és egyeztetett, majd létrehozott egy olyan keretrendszert, amellyel mérhető, hogy ezek a gyakorlatok milyen számszerűsíthető hatást gyakorolnak majd az adott időszakban a talaj egészségére, a műtrágyahasználatra, a biológiai sokféleségre, a vízfelhasználás hatékonyságára és a szén-dioxid-kibocsátás csökkenésére, valamint a hozamokra és a gazdaságok jövedelmezőségére.
Az Unilever átfogóbb ütemterve szerint 2030-ig 1,5 millió hektárnyi földterületen és erdőben kíván a regeneratív mezőgazdasági gyakorlatokba invesztálni, ami a nyersanyagellátáson keresztül hozzájárul az élelmiszerbiztonság és az ellátási lánc rugalmasságának biztosításához.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >