A Colmans-szel indítja el első brit regeneratív mezőgazdasági projektjét az Unilever
Az Unilever bemutatta első regeneratív mezőgazdasági projektjét az Egyesült Királyságban, amelynek keretében a vállalat olyan gazdaságokkal dolgozik együtt, amelyek a Colman’s termékekben használt összetevőket termesztik.
A projekt kezdetben a Norwich és Peterborough környéki mustár- és mentafarmokon fog megvalósulni négy éven keresztül, és a program első termését a jövő hónapban fogják előkészíteni.
A gazdaságok olyan talajmegújító mezőgazdasági gyakorlatokat fognak kipróbálni, mint az alacsony szén-dioxid-kibocsátású műtrágyák és innovatív növénytáplálási stratégiák, a növényvédőszer-használat csökkentése érdekében pedig takaró és kísérő növényeket telepítenek, új digitális öntözésütemezési rendszerek vezetnek be és csökkentik a művelés mértékét.
Az FMCG-óriás a gazdaságokkal együttműködve adatokat gyűjtött és egyeztetett, majd létrehozott egy olyan keretrendszert, amellyel mérhető, hogy ezek a gyakorlatok milyen számszerűsíthető hatást gyakorolnak majd az adott időszakban a talaj egészségére, a műtrágyahasználatra, a biológiai sokféleségre, a vízfelhasználás hatékonyságára és a szén-dioxid-kibocsátás csökkenésére, valamint a hozamokra és a gazdaságok jövedelmezőségére.
Az Unilever átfogóbb ütemterve szerint 2030-ig 1,5 millió hektárnyi földterületen és erdőben kíván a regeneratív mezőgazdasági gyakorlatokba invesztálni, ami a nyersanyagellátáson keresztül hozzájárul az élelmiszerbiztonság és az ellátási lánc rugalmasságának biztosításához.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >