A Colgate-Palmolive 20 millió dollár értékben támogatja a nemzetközi #SafeHands kampányt és a COVID-19 elleni védekezést
A Colgate-Palmolive 14 millió forint értékben adományoz egészségügyi és higiéniai termékeket az Etesd nonprofit szervezeten keresztül az “Etesd a dokit” projekt keretein belül egészségügyi dolgozóknak, mentősöknek, diagnosztikai labor dolgozóinak a COVID-19 elleni védekezés támogatására Magyarországon.
Az adomány a vállalat globális erőfeszítésének része a COVID-19 elleni harcban, ahogyan az Egészségügyi Világszervezet (WHO) által indított #SafeHands kezdeményezésben való részvétel is, mely során a vállalat 25 millió szappant adományoz világszerte.
A Colgate a világjárványra válaszul globálisan 20 millió dollár értékben biztosít egészségügyi és higiéniai termékeket olyan közösség-alapú szervezeteknek, melyek rendelkeznek a szükséges infrastruktúrával a termékek szétosztására, így juttatva el azokat a leginkább rászorulók számára.
Magyarországon a Colgate 14 millió forintnyi tisztálkodási, szájápolási terméket és tisztítószert adományoz az Etesd nonprofit szervezet “Etesd a dokit” projekt keretein belül egészségügyi dolgozóknak, mentősöknek, diagnosztikai labor dolgozóinak. Az eljuttatott adomány több, mint 1000 egészségügyi és sürgősségi ellátásban dolgozónak biztosít alapvető higiéniai termékeket, többek között fogkefét és fogkrémet, tusfürdőt, valamint tisztítószereket.
Kapcsolódó cikkeink
Befejeződött az RSZKF betegséggel fertőzött telepek felszámolása
A ragadós száj-és körömfájás (RSZKF) harmadik és negyedik kitörésével érintett…
Tovább olvasom >Elkezdték felhalmozni a tejet az emberek Szlovákiában
A szlovákiai száj- és körömfájás-járvány újabb gócpontjai hatására nő a…
Tovább olvasom >A baromfifélék összeírását rendelte el a kormányhivatal Csongrád-Csanád vármegyében
A teljes Csongrád-Csanád vármegyei baromfiállomány összeírását rendelte el a kormányhivatal,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >