A Colgate-Palmolive 20 millió dollár értékben támogatja a nemzetközi #SafeHands kampányt és a COVID-19 elleni védekezést
A Colgate-Palmolive 14 millió forint értékben adományoz egészségügyi és higiéniai termékeket az Etesd nonprofit szervezeten keresztül az “Etesd a dokit” projekt keretein belül egészségügyi dolgozóknak, mentősöknek, diagnosztikai labor dolgozóinak a COVID-19 elleni védekezés támogatására Magyarországon.
Az adomány a vállalat globális erőfeszítésének része a COVID-19 elleni harcban, ahogyan az Egészségügyi Világszervezet (WHO) által indított #SafeHands kezdeményezésben való részvétel is, mely során a vállalat 25 millió szappant adományoz világszerte.
A Colgate a világjárványra válaszul globálisan 20 millió dollár értékben biztosít egészségügyi és higiéniai termékeket olyan közösség-alapú szervezeteknek, melyek rendelkeznek a szükséges infrastruktúrával a termékek szétosztására, így juttatva el azokat a leginkább rászorulók számára.
Magyarországon a Colgate 14 millió forintnyi tisztálkodási, szájápolási terméket és tisztítószert adományoz az Etesd nonprofit szervezet “Etesd a dokit” projekt keretein belül egészségügyi dolgozóknak, mentősöknek, diagnosztikai labor dolgozóinak. Az eljuttatott adomány több, mint 1000 egészségügyi és sürgősségi ellátásban dolgozónak biztosít alapvető higiéniai termékeket, többek között fogkefét és fogkrémet, tusfürdőt, valamint tisztítószereket.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményesek a ragadós száj- és körömfájás kapcsán megtett intézkedések
Eredményesek a magyar járványvédelmi intézkedések a ragadós száj- és körömfájás…
Tovább olvasom >Tovább ronthat a száj- és körömfájás-járvány a bolti árakon?
Ötven év után ismét megjelent Magyarországon a száj- és körömfájás,…
Tovább olvasom >Nagy István: az elmúlt években tudatosan segítettük az állattartókat a járványok és állatbetegségek megelőzésében
A Magyarországon forgalomba kerülő állati eredetű élelmiszerek teljesen biztonságosak és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >